زمان : 23 Ordibehesht 1388 - 23:20
شناسه : 16852
بازدید : 5999
ارتقاي ظرفيت تلفن همراه استان به يك ميليون شماره ارتقاي ظرفيت تلفن همراه استان به يك ميليون شماره

یزدفردا "مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد در گفتگو با خبرنگار شبكه استاني تابان با بيان مطلب فوق افزود: تا پايان سال جاري ظرفيت تلفن همراه استان به يك ميليون شماره ارتقا پيدا مي كند و در حال حاضر بيش از 550 هزار شماره تلفن همراه با ضريب نفوذ 6/53 درصد مشغول بكار است كه از اين تعداد 290 هزار شماره آن دايمي و 260 هزار شماره آن اعتبار مي باشد .

وي با اشاره به نزديك بودن هفته ارتباطات و روز جهاني مخابرات گفت: هر سال اتحاديه بين المللي مخابرات (ITU) شعاري را به مناسبت اين روز انتخاب مي كند كه شعار امسال اين اتحاديه "حفاظت از كودكان در فضاي اينترنت " مي باشد و در اين زمينه بايد مراقبت هاي لازم از كودكان را در فضاي اينترنت داشته باشيم.

مديرعامل شركت مخابرات استان يزد در ادامه برنامه هاي هفته ارتباطات اين شركت را برشمرد و افزود: در هفته ارتباطات 56 طرح مخابراتي با سرمايه گذاري بالغ بر 29 ميليارد ريال در ده شهرستان استان افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد و اين طرح ها در بخش سوييچ، كابل ، توسعه شبكه ديتا، راه اندازي دفاتر ICT روستايي ، توسعه و راه اندازي سامانه BTS تلفن همراه و ... مي باشد.

یزدفردا