زمان : 23 Ordibehesht 1388 - 19:31
شناسه : 16839
بازدید : 2073
بشارت نو هفت ساله شد بشارت نو هفت ساله شد

خداي بزرگ را شاكريم كه شاهد رشد و انتشار روزنامه‌ها، مجلات و هفته‌نامه‌ها هستيم. ترديدي نيست كه يك جامعه زنده و پويا غالبا در جهت تنوير افكار و آگاهي اذهان گام برمي‌دارد و جامعه تحت پوشش خود را با تحولات جهاني، منطقه‌اي، كشوري و محلي آشنا مي‌سازد. مخصوصا كشورهايي كه سابقه فرهنگي و ادبي ديرينه دارند به اين امر بيشتر توجه مي‌كنند. مخاطبان اينگونه جرايد به خوبي واقفند كه ديدگاه خاص نشريه مورد علاقه‌اشان چيست. برخي اجتماعي، عده‌اي ورزشي، بعضي اقتصادي و پاره‌اي انتقادي هستند. در اين ميان آن گروهي كه با نگاه انتقادي به مسائل روزانه مي‌نگرند كار سخت‌تري را در پيش دارند. چون خواه و ناخواه نوك قلم‌هاي انتقادي به مذاق نقد شنوندگان خوش نمي‌آيد و گاها مورد بازخواست و شماتت انتقاد شنوندگان قرار مي‌گيرد. خوانندگان ارجمند واقفند كه تعريف و تمجيد، مورد رضايت خيلي‌ها قرار مي‌گيرد ولي انگشت روي مشكلات و كمبودها گذاشتن آن روي سكه است كه گاها ممكن است به آتش گرفتن در و تابلو و غيره منجر شود. ولي اين چنين حوادث هيچ تاثيري در تصميم اطلاع رساني ناشران نخواهد گذاشت و روند رو به رشد انتشار ادامه خواهد يافت. خوشبختانه در سالي كه گذشت اين هفته‌نامه موفق شد تا اجازه انتشار كشوري را كسب نمايد كه اين امر موجب دلگرمي همه دست‌اندركاران اين هفته‌نامه شد. البته به قول سعدي عليه‌الرحمه:
كسي را نباشد به ناگفته كار
وليكن چو گفتي دليلش بيار
از خداي بزرگ مي‌خواهيم كه قلم نويسندگان را به سوي نوشتن حق و حقيقت هدايت فرمايد تا دليل نوشته‌ها و گزارش‌ها بر خوانندگان محترم روشن و واضح باشد.
بهرحال آنچه كه در يك نگاه به مقالات اين هفته‌نامه از ابتداي انتشار بر همه آشكار است، روند رو به بهبود اين نشريه است. فرصت را مغتنم شمرده و سالگرد انتشار بشارت‌نو را به مديرمسوول عزيز و همه همكاران سخت‌كوش و تلاشگر و با سليقه نشريه تبريك و شادباش عرض مي‌كنم. از خداي بزرگ توفيق روزافزون براي همه دست‌اندركاران اين هفته‌نامه آرزو دارم.

یزدفردا