زمان : 07 Mehr 1400 - 14:25
شناسه : 168273
بازدید : 3997
آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی بهابادبرگزارشد به مناسبت هفته دفاع مقدس آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی بهابادبرگزارشد آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی بهاباد با حضور فرماندار امام جمعه وبسیجیان و نیروهای انتظامی وجمعی از مسئولان در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزارشد.

امام جمعه بهاباد با گرامی داشت یا د وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با اشاره به اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، ریشه در نهضت حسینی دارد  گفت : انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، ریشه در نهضت حسینی دارد و رزمندگان ایران اسلامی نیز با اقتدا به سیره جهاد معصومان توانستند با دفاع از عقیده خود که ارزنده ترین نوع دفاع است، افتخارات بزرگی  را برای کشورمان رقم بزنند .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی  روز چهارشنبه در آئین  مشترک صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی بهاباد که در محل ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد درسخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران جزء قدرت های منطقه و فرامنطقه ای است که با هوشیاری نیروهای مسلح از امنیت بالایی برخوردار است و امروز هیچ کشوری از این امنیت برخوردار نیست.

افزود: در هشت سال دفاع مقدس توانستیم دستاوردهای مهمی به دست بیاوریم به طوری که امروزه صاحب اقتدار، عظمت و قدرت در دنیا هستیم.

وی اظهارداشت: امروزه اگر کشوری بخواهد تمامیت ارضی ما را خدشه دار کند یا فکر حمله نظامی به آب و خاک ما را داشته باشد، توان و قدرت موشکی نظامی ایران اسلامی عاملی بازدارنده برای آن ها است.

امام جمعه بهاباد گفت: در دوران جنگ تحمیلی، بلوک شرق و بلوک غرب پشت سرصدام ملعون ایستادند و به آب و خاک ما حمله کردند که نیروهای جان برکف و مطیع پیرو ولایت فقیه با اطاعت از ولی امر خود نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن تسخیر شود.

فرمانداربهاباد هم در این مراسم درسخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس وگرامی داشت یاد و خاطره  شهدای هشت سال دفاع مقدس ومدافعان حرم وسلامت با بیان اینکه  تفکر انقلابی و روحیه مقاومت باعث شد که جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند و فقط یکی از ثمرات آن، حزب‌الله لبنان است اظهارداشت :دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد.

وی تصریح کرد: وقتی نمی‌توانیم در مراسم راه‌پیمایی اربعین حسینی شرکت کنیم یعنی اینکه وظیفه دیگری بر دوش ما نهاده شده و آن خدمت به مردم است.

فرماندار بهاباد اظهار داشت: امیدواریم به برکت خون شهدا خصوصا سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم این وظیفه‌ای که بر عهده ما گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهیم.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به خوبی درک کنیم آنوقت است که رشادت‌ها خواهیم داشت.

فرماندار بهاباد بیان داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین، شرف، حریت و کیان این مرز و بوم دفاع کردند و جان ارزشمند خویش را بر طبق اخلاص در این راه عزت آفرین، جانانه و شجاعانه تقدیم نمودند.

آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بهابادبه مناسبت هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور امام جمعه ، فرماندار، معاون سیاسی امنیتی ،فرماندهان نظامی وانتظامی وبسیجیان ونیروهای انتظامی وبسیج دانش آموزی وگردان امام علی (ع) دردر محل ناحیه مقاومت سپاه بهاباد برگزار شد.

درادامه این مراسم سرهنگ سعید دهقان ضمن  تبریک هفته دفاع مقدس وعرض خیر مقدم به حاضرین ونیروهای نظامی وانتظامی هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

درپایان به مناسبت روز سرباز ازدوتن ازسربازان نمونه و پیشکسوتان جبهه وجنگ بااهدای لوح تقدیر از سوی فرمانده کل  سپاه پاسداران تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/