زمان : 22 Ordibehesht 1388 - 01:16
شناسه : 16809
بازدید : 3396
بیایید بجای تخریب به معرفی کاندیداهای خود بپردازیم بیایید بجای تخریب به معرفی کاندیداهای خود بپردازیم


با نزدیک شدن به زمان انتخابات شاهد جدی شدن رقابت های انتخاباتی هستیم . در چنین موقعیتی  آنچه باید مد نظر علاقمندان به نظام وانقلاب باشد رعایت اخلاق انتخاباتی است که حقیقتا باید سرلوحه تمامی اقدامات کاندیداها وستادهای ایشان باشد .
متاسفانه در روزهای اخیر عده ای که از کاندیدای خاصی هم حمایت می کنند با طرح ابهاماتی به تخریب حجت الاسلام کروبی می پردازند که این امر هم زمان با سفر کروبی به دارالعباده یزد به دوستان فعال سیاسی این استان هم سرایت نمود .

به این دوستان که امیدواریم دلسوز نظام ومردم باشند پیشنهاد می کنیم بیایید بجای تخریب به معرفی کاندیدای خود بپردازیم و قضاوت نهایی به عهده مردم وا گذاریم  وخود را تسلیم انتخاب مردم کنیم  واندک زمان باقی مانده به انتخابات صرف تشویق مردم به حضور در انتخابات وتعیین سرنوشت کشور شود وباپرهیز از دامن زدن به مباحث تخریبی ، مردم را نسبت به انتخابات دلسرد ننموده و خود را برای استقبال از  حضور حداکثری مردمی آماده نمائیم.
در این مدت کروبی نیز بر مبنای همین اخلاق مسیر انتخابات را طی کرده اند وگرایش مردم به ایشان نیز از این رویکرد می دانیم.
صداقت وصراحت  کروبی همراه با نقد منصفانه وضع موجود همراه با موضعگیریهای صریح وقاطع ایشان در مقابل اقدامات غیر قانونی ، غیر اخلاقی افراد وگروهها ،بویژه در هفته ی اخیر ، موجب افزایشگرایش اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و دانشجویان به  سوی ایشان بوده ایم .
 که این را باید مدیون صداقت ومردمی بودن ایشان دانست.

در پایان  امیدواریم این انتخابات با سلامت کامل وبا رعایت اخلاق انتخاباتی به دور از هرگونه شائبه ای برگزار شده و الگوئی برای آیندگان باشد .

یزدفردا