زمان : 20 Ordibehesht 1388 - 17:44
شناسه : 16795
بازدید : 3024
پيشرفت 95 درصدي عمليات اجرائي خط آب انتقالي به شهر زارچ پيشرفت 95 درصدي عمليات اجرائي خط آب انتقالي به شهر زارچ
یزدفردا "عمليات اجرائي خط آب انتقالي به شهر زارچ با پيشرفت 95 درصدي در حال اجرا مي باشد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان يزد اين پروژه شامل ساخت يك باب مخزن پنج هزار متر مكعبي و 5/5 كيلومتر خط انتقال با لوله آزبست به قطر 300 ميلي متر مي باشد.
سيد عليرضا مير حسيني مدير امور آبفاي زارچ گفت: عمليات لوله گذاري خط آب انتقالي به شهر زارچ با پيشرفت فيزيكي صددرصد به اتمام رسيده و مخزن ذخيره پنج هزار متر مكعبي اين پروژه با پيشرفت95 درصد در حال اجرا است و در مجموع پروژه خط آب انتقال به اين شهربه پيشرفت 95 درصدي رسيده كه درخرداد ماه 88 به بهره برداري مي رسد.
وي افزود: اجراي عمليات ساخت اين مخزن با هدف ذخيره و متعادل سازي فشار آب، از اسفند ماه سال 86 با اعتباري بالغ بر شش ميليارد و 500 ميليون ريال آغاز و در اوايل سالجاري به بهره برداري خواهد رسيد.
ميرحسيني بيان كرد: در حال حاضر شهر زارچ با مجموع دو هزار و 500 متر مكعب مخزن ذخيره آب ، توان تامين 10ساعت نياز آب مصرفي مشتركين را در زمان قطعي آب دارد و با بهره برداري از مخزن جديد اين ميزان به 24 ساعت افزايش خواهد يافت.
مديرامور آبفاي زارچ اظهارداشت: از سال 84 تا كنون به ميزان 30 ليتر بر ثانيه آب از شهر يزد به زارچ انتقال مي دهيم كه جوابگوي بخشي از آب اين شهر مي باشد و با بهره برداري از اين خط انتقال 48 ليتر بر ثانيه به ظرفيت آبدهي اين شهر افزوده مي شود.
یزدفردا