زمان : 19 Ordibehesht 1388 - 14:23
شناسه : 16762
بازدید : 4405
توهين آشکار محمدرضا خاتمي به دولت نهم/ دولتمردان نا اهلند توهين آشکار محمدرضا خاتمي به دولت نهم/ دولتمردان نا اهلند

به گزارش ايرنا ، "محمدرضا خاتمي" عصر جمعه در جمع گروهي از مردم خرم آباد افزود: زماني که اين مشکل مهم در کشور وجود داشته باشد به طور قطع مشکلات فراوان ديگري را با خودش به دنبال خواهد آورد.
وي اظهار داشت: ما به دنبال نجات کشور ايران هستيم و خواهان تغيير و تحول در کشور مي باشيم. ايران به واسطه مشکلات فراواني که دارد، امروز نيازمند تغيير است.
خاتمي افزود: امروز دو تابلوي اصلي در کشور روبروي ما است. تابلويي که کشور ما را به ورطه سقوط مي برد و تابلويي که کشور ما را به تدريج به سوي پيشرفت و آزادي و جايگاه واقعي خود ايران مي رساند.
اين عضو حزب مشارکت، گفت: امروز بايد براي اين تغيير، هر کاري را انجام دهيم و فرصت انتخابات را که شايد تکرار پذيرنباشد را از دست ندهيم.
محمدرضا خاتمي افزود: از موسوي انتظار نداريم که در صورت رياست جمهوري در طول چهار سال مديريت خود همه اين خرابي ها را درست کند اما بايد مسير را درست کند و در صورت درست شدن مسير مي توان اين ظرفيت هاي کلان مملکت را به کار گرفت.
وي گفت: دولت آينده بايد پاسدار آزادي ها و عدالت و برابري در اين کشور باشد، چيزي که امروز حتي شعار آن هم ديگر داده نمي شود و تلاش ما بر اين است که با حمايت از چنين شخصيت ارزشمندي، در اين مدت محدود اين تغيير را در داخل کشور ايجاد کنيم.
خاتمي يادآور شد: شکست در اين نيست که ما در انتخابات رياست جمهوري پيروز نشويم بلکه شکست در اين است که ما تلاش لازم را انجام ندهيم. اگر تلاش کنيم، پيروزي از آن ما خواهد بود و ما در روزهاي آينده شاهد وضعيت بهتري در کشورمان خواهيم بود.
وي اين پرسش ها را هم مطرح کرد : کشوري که همه اين موانع را بشناسد، آماده جهش بزرگ باشد و در داخل منطقه قدرت اول سياسي شناخته شود، آيا بايد امروز وضعيت اين چنيني داشته باشد؟ کشور ايران براي استقلال، آزادي و پيشرفت انقلاب کرده اما آيا در حال حاضر روند اداره کشور در راه تحکيم اين موارد است؟
وي اضافه کرد: اگر رابطه سازنده با جهان نداشته باشيم، علاوه بر تحريم، امکان رشد کشور وجود نخواهد داشت.