زمان : 19 Ordibehesht 1388 - 14:09
شناسه : 16761
بازدید : 1359
نماينده مقام معظم رهبري در كردستان: كردستاني‌ها از سه‌شنبه ميزبان رهبر معظم انقلاب هستند نماينده مقام معظم رهبري در كردستان: كردستاني‌ها از سه‌شنبه ميزبان رهبر معظم انقلاب هستند

 
 
حجت‌الاسلام والمسلمين سيدموسي موسوي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج با بيان اينكه تمام خواسته مردم كردستان از مقام معظم رهبري، حضور در بين آنان است، اظهار داشت: شور و شوقي كه از زمان زمزمه سفر معظم‌له به اين استان در بين مردم آغاز شده، حاكي از اين ادعا است و مردم اين ديار هشت روز ميزباني ايشان را افتخاري بزرگ مي‌دانند.
وي يادآور شد: مردم اين استان كه همواره در تمام صحنه‌هاي مختلف اين انقلاب حضور داشته و وفاداري خود را به اين نظام اسلامي ثابت كرده‌اند، در اين سفر هم كه يك سفر تاريخي و به يادماندني است و بازتاب گسترده‌اي در سطح كشور و حتي جهان دارد، حضوري پرشور و وصف نكردني خواهند داشت.
نماينده مقام معظم رهبري در كردستان سفر مقام معظم رهبري به استان كردستان را موجب اعتماد بيشتر بين مردم و حاكميت دانست و گفت: يكي ديگر از بركات سفر معظم‌له تاثيرات گسترده روحي و رواني بر مردم و مايه آرامش بيشتر آنها مي‌شود.
موسوي حضور مقام معظم رهبري در بين مردم، ديدار با روحانيون، ديدار با دانشگاهيان و ايجاد يك فضاي مناسب براي شنيدن سخنان دانشجويان، ديدار با فرهنگيان، ايثارگران و فرزانگان و ملاقات‌هاي مردمي را از برنامه‌هاي سفر ايشان به استان كردستان ذكر كرد.
وي همچنين از سفر رهبر به چند شهرستان كردستان خبر داد و گفت: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به هر شهرستاني كه خوشان سفر نكنند، نمايندگاني را براي ديدار با مردم و بررسي مسائل و مشكلات آن شهرستان مي‌فرستند.
نماينده مقام معظم رهبري در كردستان خاطرنشان كرد: نوع پيش‌بيني اعتبارات، سفر به شهرستان‌هاي مختلف، نوع ملاقات‌هاي اقشار مختلف مردم، اجراي طرح‌هايي كه شايد در هيچ استاني صورت نگرفته است و گستردگي برنامه‌ريزيي كه براي استان كردستان در اين سفر با بركت مي‌شود، متفاوت و ويژه‌تر از سفر ايشان به ساير استان‌ها است.
موسوي تصريح كرد: دشمنان همواره سعي دارند كه براي رسيدن به اهداف، خود را در پوشش زيباي مردم كردستان جلوه دهند، كه سفر مقام معظم رهبري تمام معادلات آنها را برهم مي‌زند و اين موضوع همان اندازه كه براي دوستان انقلاب و مردم غيور استان خوشايند است، چند برابر براي آنان تلخ و دشوار است.