زمان : 18 Ordibehesht 1388 - 17:14
شناسه : 16735
بازدید : 2586
آيين تحليل از معلمان كاركنان شركت مخابرات استان يزد آيين تحليل از معلمان كاركنان شركت مخابرات استان يزد

یزدفردا "به مناسبت گراميداشت سالروز شهادت استاد مطهري و بزرگداشت روزمعلم، شركت مخابرات استان يزد در حركتي شايسته با دعوت از معلمان كاركنان اين شركت در آييني با حضور باغستاني رييس سازمان آموزش و پرورش از آنها تجليل بعمل آورد.

در اين آيين مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد ضمن خيرمقدم به معلمان ، برگزاري اين آيين را از به يادماندني ترين روزهاي كاري كاركنان مخابرات استان دانست و با اشاره به حديث حضرت علي (ع) " كه هركس كلمه اي به من بياموزد، من را عمري بنده خويش كرده است" گفت: شركت مخابرات استان يزد اميدوارست با اين حركت جديد نقش معلم در جامعه را پررنگ تر از پيش جلوه دهد.

در ادامه باغستاني مديركل سازمان آموزش و پرورش استان ضمن گراميداشت هفته برزگداشت مقام معلم و تبريك به صاحبان علم و فرهنگ گفت: ممتاز بودن آموزش و پرورش استان منشا بركات معلمين بوده است .

وي افزود : بايد به گونه اي ديگر به معلمان نگاه كرد و بايد نگرشها را عوض كرد چنانكه مقام معظم رهبري در فرمايشات اخير خود فرموده اند:" روز معلم به يك معنا روز همه مردم ايران است" .

باغستاني حركت ارزنده و ماندگار مخابرات استان يزد در تجليل از مقام معلم را ستود و افزود: اميدوارم كه اين روند در استان نهادينه شود و با انعكاس اين جلسات موج اميدواري و روح قدرشناسي را در مدارس استان گسترش یابد.

اجراي سرود گروه دانش آموزي، ياد آوری خاطرات توسط تني چند از معلمان و اهداي لوح تقدير و جوايز ارزنده از ديگر اقدامات انجام شد در اين آيين بود.

گفتني است در اين آيين از 60 نفر از معلمان برگزیده كاركنان شركت مخابرات استان تجليل شد.

یزدفردا