زمان : 17 Ordibehesht 1388 - 01:14
شناسه : 16726
بازدید : 6306
تابش: شجاعت و صداقت کروبی زبانزد خاص و عام است تابش: شجاعت و صداقت کروبی زبانزد خاص و عام است

محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان پیش از سخنرانی کروبی در مسجد کوشکنو شهر اردکان کروبی را مصداق عمل دانست و افزود: همراهی ایشان با حضرت امام، در قبل و بعد از پیروزی انقلاب، یکی از نکات قابل توجه زندگی آقای کروبی است و تبعیت و پیروی از نگاه روش امام از خصائص و ویژگی های وی است.

 تابش افزود: به یاد دارم بودجه ای را که به عنوان ریاست مجلس در اختیار ایشان می گذاشتند را برای تامین مایحتاج ایثارگران و خانواده شهدا اختصاص می دادند و بسیار پیش می آمد که از عوامل شخصی خود نیز برای کمک به آنان دریغ نکنند.

نماینده اردکان در ادامه افزود: رفتار و سلوک کروبی همواره پدرانه بود و به همین خاطر همگان را به گرد خود جمع می کرد. درخصوص شجاعت و قاطعیت ایشان نیز مردم سخنان و حرف های بسیاری شنیده اند.

این نماینده مجلس هشتم در ادامه اظهار داشت: در دوران مجلس ششم، زمانی که آقای لقمانیان، نماینده همدان که به خاطر سال ها حضور در جبهه مقدمس یکی از پاهای خود را از دست داده، به خاطر ایراد یک نطق، روانه زندان شده است، اما عمل آقای کروبی باعث شد تا کمتر از دو ساعت ایشان آزاد شود.

محمدرضا تابش با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: وضعیت امروز جامعه به گونه ای است که مردم در انتظار یک تغییر هستند و منتظر دمیدن روحی تازه به کالبد کشور برای توسعه و روابط بهتر با دنیا هستند. زیبنده ایران بزرگ با چنین تاریخی و فرهنگی که دارای چنین وضعیتی باشند. وی در پایان توفیقات روز افزون آقای کروبی را از خدا خواستار شد.

یزدفردا