زمان : 17 Ordibehesht 1388 - 01:12
شناسه : 16725
بازدید : 6723
دکتر قاسمی :کار به جایی رسیده است که امروز آقای کروبی به عنوان یار امام(ره) از سوی روزنامه رسمی و وابسته به نظام مورد بدترین توهین ها قرار می گیرد دکتر قاسمی :کار به جایی رسیده است که امروز آقای کروبی به عنوان یار امام(ره) از سوی روزنامه رسمی و وابسته به نظام مورد بدترین توهین ها قرار می گیرد



یزدفردا :دکتر قاسمی نیز به عنوان نماینده فعالان اصلاح طلب استان یزد ضمن خیر مقدم به حضور کروبی در استان یزد گفت: به عنوان نسل اولی انقلاب می گویم امروز پس از 30 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد بدترین بداخلاقی ها در زمینه های اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و غیره در جامعه هستیم .

وی افزود: انقلاب ما انقلابی برای ارزش ها بود اما متاسفانه اکنون کار به جایی رسیده است که امروز آقای کروبی به عنوان یار امام(ره) از سوی روزنامه رسمی و وابسته به نظام مورد بدترین توهین ها قرار می گیرد .

قاسمی در ادامه خطاب به کروبی اظهار داشت: امروز متاسفانه همه در برابر تخریب ها سکوت کردند و تنها صراحت و شجاعت شماست که در برابر این موج تخریب ها ایستاده است.و شمایید که امروز باید برای احیای ارزش های انقلاب فکری بیندیشید .

نماینده فعالان اصلاح طلب استان یزد در ادامه انتخابات ریاست جمهوری آتی یکی از مهمترین رقابت های انتخاباتی دانست و گفت: نحوه مدیریت آقای احمدی نژاد در 4 سال اخیر باعث شده است که بخش ها و سلایق مختلف کشور این احساس مشترک را داشته باشند که مبادا خدای نکرده این مدیریت 4سال دیگر ادامه پیدا کند .

وی همچنین تشکیل حزب اعتماد ملی از سوی کروبی را یکی از ارزش مندترین اقدامات وی دانست و گفت: یکی از ملزومات برای رسیدن به جامعه مدرن حضور احزاب پرقدرت جامعه است .

وی در پایان با بیان اینکه کروبی و میرحسین موسوی هر دو از یاران امام و در پی احیای ارزش های امام اند خواستار این شد که اصلاح طلبان یک اجماع دست یابند .