زمان : 16 Ordibehesht 1388 - 01:57
شناسه : 16699
بازدید : 8637
نامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مهندس میرحسین موسویکاستعفای ناگهانی حضرتعالی که هنوز بعد از گذشت بیش از 20 سال دلایل آن روشن و واضح نمی باشد!! نامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به مهندس میرحسین موسویکاستعفای ناگهانی حضرتعالی که هنوز بعد از گذشت بیش از 20 سال دلایل آن روشن و واضح نمی باشد!!

یزدفردا" بسیج دانشجویی حضرت امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به مهندس میرحسین مویسوی آخرین نخست وزیر ایران سئوالاتی را طرح نموده اند که یک نسخه از این نامه سرگشاده نیز در اختیار یزدفردا قرار گرفته است  که عینا منتشر می شود  وآمادگی یزدفردا جهت انتشار پاسخ های احتمالی (رسمی)ستاد انتخاباتی مهندس موسوی ویا خود ایشان  را اعلام می داریم .

متن کامل نامه سرگشاده بسیج دانشجویی حضرت امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد "

بسمه تعالی

کاخ نشینان باید در شهوات و هرزه گویی ها غوطه ور شوند تا خوش خدمتی کنند و طبقه مزاحم - یعنی همان علمای اعلام و دانشمندان و جوانان بیدار- را از سر راه بردارند. گویندگان باید از گفتار دم فرو بندند ، مگر آنکه از جنایات و خیانتهای آنها به اسم ترقی و پیشرفت تمجید کنند.
( امام خمینی(ره) ، 19/11/1349 )

با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای مهندس میر حسین موسوی
پر واضح است که در همه دولت ها نقاط مثبت و منفی موجود می باشد و نقد عادلانه و منصفانه که رهبر انقلاب فرمودند ، باید در دستور کار تمامی عزیزان در مواجه با تمامی دولت های انقلاب قرار گیرد. اما از آن مهمتر، در ایام انتخاباتی این است که برنامه های کاندیدا های ریاست جمهوری در زمینه های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی چیست! و راه حل های آنها برای از میان بردن کاستیها و قوت بخشیدن به نکات مثبت چگونه است.
امری که در این ایام از طرف کاندیداهای مورد نظرکمتر به چشم می خورد.
ملت فهیم ایران با معیار عدل و انصاف ، خود بهتر از دیگران به نقد دولت های منتخب خویش می پردازد .شأن و منزلت ملت ایجاب می نماید که با برنامه های مدون کاندیداها مواجه شده و به برنامه ها و توانمندیهای آنان رأی مثبت دهند و نه به.....؟
از شما میراث بجا مانده انقلاب چند سؤال داریم .
انشا الله با جواب های جنابعالی ، دانشگاهیان و ملت عزیز ایران درانتخابات پیش رو با آگاهی لازم، اصلح را انتخاب می نمایند.
1- چگونه است که پیروان خط امام از پشتیبانی دشمنان قسم خورده نظام ، انقلاب و امام (ره) حمایت شده و از این حمایت اظهار رضایتمندی و خوشنودی نیز می گردد؟البته در اذهان ما هنوز حمایت رییس جمهور شرور و صهیونیستی امریکا که از گروهک اصلاحات انجام گرفت بجا مانده است که باعث شرمساری و خجالت است .آیا وقت آن نیست که تفکر کنند که چه خدماتی به آنها کرده اند که مورد لطف و عنایت شیطان بزرگ واقع شده اند.
2ـ چگونه است اشخاصی که امام صلاحیتشان را در امر حکومت در تمامی شئون رد کرده(نظر به نامه حضرت امام (ره) که اگر لازم دیدید جهت یاد آوری خدمتتان ارسال نماییم) ، شایسته گفتمان و همفکری و اظهار نظرو مشورت در امر مملکت (در دوران اصلاحات) و گفتمان امام(ره)! ! ! می گردند؟ آیا اینان حامیان اسلام ناب محمدی(ص) امام(ره) هستند؟ آن هم به بهانه ی اینکه در قبل از انقلاب فعالیت داشته اند؟ مگر امام عظیم الشان ملت ، از این امر بهتر از دیگران مطلع نبودند؟
البته استفاده از این افراد معلوم الحال با دلایل بی مغز و بی محتوا در دوره های قبل نیز سابقه دارد و ملت عزیز ایران تلخی آنرا به یاد دارد.
3ـ چگونه است کسانی که 8 سال ، عقاید و احساسات مردم انقلابی و مسلمان ایران را مورد تاخت و تاز قرار داده و منافع ملی را لگد مال کرده اند ، حال از جانب شما حمایت و مناصب اصلی تبلیغاتی و مشورتی شما را عهده دار شده اند؟
مگر آیت الله مشگینی(ره) از جمله مصادیق السابقون السابقون و از جمله علمای آگاه ، دلسوز ، شاخص و مبارز قبل و بعد از انقلاب ( که همواره یار و همراه امام و انقلاب و رهبری) نبودند؟چگونه است حکمی که به امضای ایشان در مورد آن گروهک بر انداز منتشر شده است را باید با جملات بی ارزش تعدیل نماییم.
آیا این همان توطئه به روز شده ی طاغوت گذشته ضد روحانیت معظم در ایام انقلاب نبود که می گفتند اینها قصد دارند کشور را به عقب باز گردانند؟چطور می شود توهین به مقدسات و ائمه اطهار (ع) را با ذهن باز!!!پذیرفت؟
و از همه ی سؤالات مهمتر آنکه :
4- استعفای ناگهانی حضرتعالی که هنوز بعد از گذشت بیش از 20 سال دلایل آن روشن و واضح نمی باشد ، آن هم در ایام حساس و سرنوشت ساز که در نامه حضرت امام (ره) به جنابعالی کاملاً مشهود است. آیا وقت آن نیست دلایل آن بر همگان آشکار گردد؟
آیا دانستن دلایل این عمل حق مردم نیست ؟
و اصولاً این قسمت از پیام حضرت امام (ره) چه مضمونی دارد؟
(مردم ما از اینگونه مسائل در طول انقلاب زیاد دیده اند ، این حرکات هیچ تأثیری در خطوط اصیل و اساسی انقلاب اسلامی ایران نخواهد داشت).
آیا در مقطع حساس پیش رو ، امکان وقوع چنین امری در مواقع حساس از حضرتعالی با فرض رییس جمهور شدنتان وجود دارد ؟ در آن صورت بر سر مملکت و ملت چه خواهد آمد؟ آیا آن زمان نیز به پیامدهای استعفای خود درآن شرایط ویژه فکر نموده بودید؟
و با علم به پیامد ها وشرایط زمانی بدان اقدام نمودید؟
جناب آقای مهندس میر حسین موسوی عزیز ، نکند که خدای ناکرده برخی کاندیداها طوری صحبت کنند که دشمنان انقلاب و نظام به طمع بیفتند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از حیثیت و اعتبار انقلاب و پیروان خط امام و انقلاب و رهبری سوء استفاده نمایند. در هر زمانه باید مراقب جبهه زر و زور و تزویر و ریا منافقان امت بود. این درس همیشه تاریخ است.
هرچند که امام(ره) فرمودند: ملاک ، حال فعلی افراد است.
با توجه به سؤالات فراوان در پیش رو و برای روشن شدن اذهان عمومی برای پاسخ به پرسشها به دور از هرگونه ملاحظه کاری های سیاسی و سیاست بازی های مرسوم ، ازجنابعالی انتظار می رود به سؤالات مذکور پاسخ گفته تا اذهان دانشگاهیان و ملت عزیز ایران شفاف تر گردد و انشا الله سؤالات دیگر نیز که مجال طرح آن پیش نیامد به خدمتتان ارسال می گردد.
در پایان توفیقات جنابعالی را در راه خدمت به گفتمان امام وانقلاب و رهبری از خداوند منّان مسئلت می نماییم. و السلام علیکم لاهله