زمان : 15 Ordibehesht 1388 - 00:58
شناسه : 16679
بازدید : 3693
انعکاس سفر کروبی به یزد :سفر کروبي به يزد و ميرحسين به مازندران انعکاس سفر کروبی به یزد :سفر کروبي به يزد و ميرحسين به مازندران

ایلنا :دبير كل حزب اعتماد ملي در راستاي سفرهاي انتخاباتي خود در هفته جاري به استان يزد سفر مي‌كند.

به گزارش ايلنا، مهدي كروبي دبير كل حزب اعتماد ملي چهارشنبه هفته جاري به استان يزد سفر خواهد كرد.
دبير كل حزب اعتماد ملي در اين سفر دو روزه با اقشار مختلف مردم، دانشجويان، علما، خانواده‌هاي شهدا و جانبازان، نماينده ولي فقيه در استان، اصناف و بازاريان ديدار مي‌كند.

جزييات سفر ميرحسين موسوي به استان مازندران اعلام شد
مسئول کميته اطلاع رساني ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در مازندران جزييات سفر نخست وزير دوران دفاع مقدس به اين استان را اعلام کرد.

غلامعلي ابراهيمي در گفت‌وگو با ايلنا، با بيان اينکه ميرحسين موسوي صبح روز دوشنبه 14 ارديبهشت وارد فرودگاه دشت ناز خواهد شد، گفت: سخنراني در دانشگاه مازندران، ديدار با مردم ساري، ديدار با خانواده معظم شهدا و علما و روحانيون از جمله برنامه‌هاي نخست دوران دفاع مقدس در جريان سفر به استان مازندران است.
وي افزود: ميرحسين موسوي در اين سفر به صورت گذرا با مردم شهرهاي بابل و قائم‌شهر ديدار خواهد کرد.

ابراهيمي ضمن گلايه برخي ممانعت‌هاي ايجاد شده براي تبليغات سخنراني ميرحسين موسوي در استان مازندران، گفت: براي تبليغات سخنراني ميرحسين موسوي منع قانوني وجود ندارد و برخي ممانعت‌هاي ايجاد شده در چارچوب قانون نبوده است.

وي با اشاره به اينكه مسئولين ستاد ميرحسين موسوي در استان مازندران هميشه پايبندي خود را به قانون نشان داده‌اند‏، اظهار اميدواري کرد، مسئولين استان همکاري‌هاي لازم را براي هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سخنراني‌هاي کانديداهاي رياست جمهوري فراهم کنند.

یزدفردا