زمان : 13 Ordibehesht 1388 - 00:13
شناسه : 16616
بازدید : 3577
مهندس سیفی رئیس سازمان  میراث فرهنگی هفته کارگر  را به کارگران زحمت کش ایران اسلامی تبریک گفت. مهندس سیفی رئیس سازمان میراث فرهنگی هفته کارگر را به کارگران زحمت کش ایران اسلامی تبریک گفت.

یزدفردا "به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد وی گفت:امروز ایران اسلامی به بازوان توانای کارگران که نقش اساسی در تولید ، صنعت، کشاورزی و توسعه کشور دارند و در فرآیند پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در حمایت از امام ، تولید را قطع و طاغوت را به خاک مذلت کشاندند و در هشت سال دفاع مقدس چرخ صنعت و تولید را متوقف ننمودند و شریانهای حیاتی اقتصاد ایران را تحرک بخشیده و همدوش رزمندگان در جهبه تولید و توسعه کشور جنگیدیند افتخار میکند .
وی ضمن تشکر از کارگران زحمت کش سازمان گفت: نقش کارگران در حفظ و احياي بناهاي باستاني بسيار مهم است. و افزود جلوه‌هاي معماري و باستان‌شناسي بناهاي تاريخي اين استان چنان در هم آميخته‌اند كه جزء جدايي‌ناپذير فرهنگ يزد محسوب مي‌شوند.
رئیس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان يزد با بیان این که: حفظ و احياي بناهاي تاريخي مانند مساجد ، آب انبارها ، بادگيرها و خانه‌هاي قديمي از اهميت خاصي برخوردار است. تصریح کرد: مردم پرتلاش اين خطه از سده‌هاي دور توانسته‌اند يزد را به عنوان يكي از مراكز بزرگ تمدن ايران نگه دارند.
سيفي ، بر همكاري مردم و دستگاههاي دولتي در حفظ و احياي آثار و بناهاي تاريخي استان تاكيد كرد.

یزدفردا