زمان : 19 Khordad 1400 - 11:34
شناسه : 166129
بازدید : 3652
سامانه های غیر حضوری تلفن ثابت در خدمت مردم استان یزد سامانه های غیر حضوری تلفن ثابت در خدمت مردم استان یزد به منظور حفظ سلامتی شهروندان یزدی و کاهش ترددهای غیر ضروری به مراکز مخابراتی سامانه های غیر حضوری تلفن ثابت مخابرات منطقه یزد در خدمت مردم استان یزد قرار دارد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد: مدیر مخابرات منطقه یزد در گفتگویی با اشاره به این سامانه ها گفت: درگاه "مخابرات من" که در سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci .ir معرفی شده است، درگاهی کامل برای ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض، صدور قبض دوره و به روز تجمیعی، تخلیه، شارژ و خلاصه کارکرد است.

زارع افزود: سامانه 2000 کوتاه ترین و سریع ترین سامانه پرداخت صورت حساب است که حتی در زمان قطع تلفن نیز قابل استفاده می باشد و از مشترکین گرامی تلفن ثابت درخواست می شود در هنگام قطع تلفن به علت بدهی از این سامانه جهت پرداخت صورتحساب استفاده نمایند.

وی در ادامه از دریافت خدمات غیرحضوری تلفن ثابت بر روی گوشی تلفن همراه سخن به میان آورد و افزود :
کد دسترسی *2020# نیز راهی آسان جهت ثبت خرابی تلفن ثابت، پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و خدمات پیش ثبت نام تلفن ثابت است.

زارع افزود: مشتریان گرامی که تلفن ثابت آنها دارای خرابی می باشد پس از اطلاع از سالم بودن گوشی تلفن منزل با سامانه 20117 تماس گرفته وخرابی تلفن خود را ثبت کنند.

مدیر مخابرات منطقه یزد در خصوص سامانه پشتیبانی و فروش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران سامانه 2020 را معرفی کرد و افزود: در این سامانه امکان خرید سرویس، دریافت نام کاربری و سایر خدمات مربوط به فروش adsl به مشترکین ارائه می گردد.

در پایان این مقام مسئول استان، شماره 2021 را سامانه "ارتباط مردمی" اعلام کرد و افزود: مشترکین محترمی که در استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه یزد با مشکل مواجه شدند با تماس با این سامانه می توانند نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.