زمان : 04 Khordad 1400 - 12:01
شناسه : 165924
بازدید : 6299
 دیدار مسئولان شهرستان تفت با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛ دیدار مسئولان شهرستان تفت با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، امام‌جمعه تفت، فرماندار تفت، جمعی از مسئولان با خانواده "شهید جلیل جواهری" و "شهید محمدرضا فرزاد" دو تن از شهدای عملیات بیت‌المقدس دیدار و یاد آن دو شهید سرافراز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، "حجت‌الاسلام علی‌محمد گلوردی"امام‌جمعه تفت، "علیرضا نوکار"فرماندار تفت و جمعی از مسئولان با خانواده "شهید جلیل جواهری" و "شهید محمدرضا فرزاد" دو تن از شهدای عملیات بیت‌المقدس دیدار و یاد آن دو شهید سرافراز را گرامی داشتند.
"شهید جلیل جواهري تفتي" دوازدهم ارديبهشت 1345، در شهرستان تفت به دنيا آمد و شانزدهم ارديبهشت 1361، با سمت كمك آرپی‌جی زن در شلمچه براثر اصابت گلوله به شهادت رسيد. پيكر وي را در گلزار شهداي مركزي زادگاهش به خاك سپردند.
"شهید محمدرضا فرزاد" چهاردهم ارديبهشت 1338، در شهرستان تفت به دنيا آمد، به‌عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت و نهم ارديبهشت 1361، با سمت تخریبچی در جاده اهواز - خرمشهر به شهادت رسيد. پيكر وي مدت‌ها در همان منطقه بر جا ماند و بيست و هفتم مرداد 1379، پس از تفحص در گلزار حسينيه ابوالفضل گرمسير زادگاهش به خاك سپرده شد.