زمان : 29 Ordibehesht 1400 - 10:55
شناسه : 165824
بازدید : 4359
 یزد، میزبان چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک یزد، میزبان چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک پایان اردیبهشت به میزبانی یزد برگزار می شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از وب دا یزد دبیر علمی کنگره گفت: چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک، 30 و 31 اردیبهشت ماه به میزبانی پژوهشکده علوم تولید مثل یزد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

دکتر دهقانی با اشاره به اهمیت مساله ناباروری افزود: این کنگره در چهار بخش ناباروری مردان، ناباروری زنان، پزشکی فردی در ناباروری و آخرین دستاورد‌ها در زمینه تشخیص پیش از تولد بحث و گفتگو می شود.

وی ادامه داد: از مجموع خلاصه مقالات ارسالی به کنگره 67 خلاصه مقاله پس از ارزیابی موضوعی به کنگره ژنتیک تولیدمثل تعلق داشت که توسط اساتید صاحب نظر داوری شد و براساس امتیاز حاصله به دو دسته Oral و poster تخصیص داده شد .دکتر دهقانی اظهار داشت: در این کنگره ، 21 سخنرانی و 41 پوستر انتخاب و همچنین در بخش award دانشجویی دو سخنران برتر انتخاب شدند.

دبیر علمی کنگره تصریح کرد: در این کنگره سخنرانانی از کشورهای آمریکا، کانادا،ایتالیا،آلمان،عمان،ترکیه و نیوزلند شرکت خواهند کرد تا جدیدترین دستاوردهای این حوزه را به اشتراک بگذارند.