زمان : 22 Ordibehesht 1400 - 15:31
شناسه : 165725
بازدید : 3674
اعلام نتایج نهایی اعتراض داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی استان یزد، بزودی اعلام نتایج نهایی اعتراض داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی استان یزد، بزودی فرمانداری‌ها نتیجه بررسی اعتراض داوطلبان حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی استان را بیست و چهارم ماه جاری اعلام می‌کنند.

به گزارش یزدفردا، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: عصر امروز زمان بررسی اعتراضات رد صلاحیت شدگان در هیئت‌های نظارت استانی پایان می‌پذیرد و به ستاد انتخابات اعلام می‌شود.

شاه حسینی افزود: ستاد انتخابات فردا یعنی بیست و سوم ماه جاری نتایج را به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌کند و در نتیجه فرمانداری‌ها در تاریخ بیست و چهارم این نتایج را به افراد معترض اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: رد صلاحیت شدگان در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر هم می‌توانند ظرف مدت چهار روز باز به رد صلاحیت خود اعتراض کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استان یزد گفت: در بخش روستایی نیز کار بررسی صلاحیت‌ها تا اول خرداد در هیئت‌های نظارت بخش‌ها انجام می‌دهند و این نتایج تا پایان اول خرداد ماه به داوطلبان اعلام خواهد شد.

شاه حسینی افزود: پس از این مرحله است که داوطلبان شورا‌های روستایی می‌توانند اعتراضات احتمالی خود را در خصوص رد یا تایید صلاحیت‌ها به هیئت نظارت بخش‌ها ارائه دهند.