زمان : 08 Ordibehesht 1388 - 23:56
شناسه : 16563
بازدید : 2530
 كارگروه توانمندسازي كم توانان با استفاده از ‏ICT‏ تشكيل مي ‏شود  كارگروه توانمندسازي كم توانان با استفاده از ‏ICT‏ تشكيل مي ‏شود

یزدفردا :در ديدار دكتر رحيمي رييس سازمان بهزيستي استان با مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد، تشكيل كارگروه توانمندسازي كم توانان با استفاده از ICT و با همكاري دو نهاد مذكور و با هدف رفع نيازهاي ارتباطي و توانمند سازي كم توانان در دستور كار قرار گرفت.

در اين ديدار مهندس مقوم ضمن خيرمقدم اظهارنمود: مخابرات استان آمادگي كامل را در همكاري با سازمان بهزيستي جهت برطرف نمودن نيازهاي ارتباطي كم توانان و ناتوان استان دارد.

همچنين دكتر رحيمي در اين ديدار از مخابرات استان به عنوان يكي از دستگاههاي فعال استان ياد كرد و با اشاره به تشكيل كارگروه مذكور افزود: مخابرات و سازمان بهزيستي با انتخاب چندكارشناس و تشكيل جلسات كارشناسي ، شرايط بهره برداري كم توانان و ناتوانان استان از امكانات ارتباطي و فناوري اطلاعات را ارتقا دهند.

شايان ذكر اينكه ، اتحاديه بين المللي ارتباطات راه دور (ITU) هرسال همزمان با فرا رسيدن بيست و هفتم ارديبهشت ماه شعاري را بعنوان شعار محوري سال اعلام مي نمايد و در سال گذشته اين اتحاديه شعار " پيوند با افراد ناتوان : فرصت هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات براي همه " بعنوان شعار محوري و كليدي خود اعلام نموده است.

یزدفردا