زمان : 29 Farvardin 1400 - 12:22
شناسه : 165388
بازدید : 4503
رایزنی فرماندارمیبد با مسئولین استان در جذب اعتبارات جاده‌ای رایزنی فرماندارمیبد با مسئولین استان در جذب اعتبارات جاده‌ای حسین فلاح فرماندارمیبد دردیدارهای جداگانه با معاون عمرانی استانداریزد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس صمت استان در خصوص تخصیص اعتبارات سال 1400 و اعتبارات معادن نسبت به آسفالت جاده‌ای رایزنی نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد گفت: در ملاقاتی که با صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و علمدار رئیس صمت انجام گرفت؛ بحث اعتباراتی بود که در قالب اعتبارات معادن، با اختیاراتی که سازمان صمت دارد؛ درراه‌های معدنی هزینه شود رایزنی‌های خوبی شد.

فلاح افزود: معاون عمرانی استاندار در این راستا قول همکاری لازم را دادند تا ان‌شاءالله اعتبارات این بخش محقق شود.

وی گفت: در دیدار جداگانه هم با حسین پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان داشتیم که بیشتر بحث اعتبارات شهرستان و جذب این اعتبارات در سال 1400 مطرح شد.

فرماندارمیبد با اشاره به ظرفیت‌های آیت‌الله اعرافی، نماینده و فرمانداری در فراهم شدن فرصت‌ها در این راستا افزود: امیدواریم بتوانیم برای جذب اعتبارات در سال 1400 علیرغم مشکلاتی که برای دولت وجود دارد؛ اعتبارات مناسبی داشته باشیم.

فلاح گفت: درمجموع اعتبارات خوبی دربحث جاده‌ای در بخش آسفالت ورزنه - ندوشن و روکش آسفالت میبد- ندوشن و کنارگذر نیوک محقق خواهد شد.