زمان : 06 Ordibehesht 1388 - 20:23
شناسه : 16528
بازدید : 3410
نخستین نشست معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ملی جوانان کشور با  سمن های برگزیده  یزد برگزار شد نخستین نشست معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ملی جوانان کشور با سمن های برگزیده یزد برگزار شد
یزدفردا "نخستین نشست معاون فرهنگی هنری سازمان ملی جوانان کشور با " سمن " های برگزیده استان یزد در محل دفتر موسسه اعتقادی مذهبی " جنان" این استان برگزار شد.
دراین نشست که با هدف آشنایی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ملی جوانان کشوربا فعالیت های تشکل های برگزیده استان یزد برگزار شد دکتر"عصارنیا" با تشکر از حضور فعال این "سمن ها " وخواستار ادامه فعالیت های های خود همچون گذشته گفت: خوشبختانه درکشورما جوانان فعال و با انگیزه ای وجود دارند که توانسته اند در همه جهات حرف اول را بزنند.
وی با اشاره به این که " سمن " ها باید یک مشارکت سازمان یافته داشته باشند افزود: مشارکتی سازمان یافته است که بتواند جوانان را به میل وعلاقه ای که دارند آموزش دهد ، به نیازهای آن ها پاسخ دهد وبه زندگی آن ها هو.یت بخشد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ملی جوانان کشور با اشاره به این که در حال حاضر مهم ترین موضوعی که در حوزه جوانان وجود دارد موضوع هویت است ادامه داد: جوانان در این مقطع سنی می خواهند متفاوت از بقیه باشند واین متفاوت بودن را به هرنحوی جلوه دهند پس چه خوب است که این متفاوت بودن در عرصه های فرهنگی، هنری، مذهبی واسلامی باشد.
وی با تاکید براین خوشبختانه در کشور ما تعلق جوانان به خانواده بسیار بیشتر از کشور های غربی است خاطر نشان کرد: از آن جایی که در این سن جوانان دوست دارند قسمتی از وقت خود را در بیرون از خانواده ودرکنار دوستان خود باشند دراین راستا بعد از خانواده گروه دوستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است واین نشان دهنده این است که اگر بخواهیم جوانان سالمی داشته باشیم باید گروه دوستان سالمی داشته باشیم.
دکتر" عصار نیا" با تاکید براین که میل مدیریتی این دوره هویتی یعنی در سن جوانی بسیار مهم است افزود: در اینجا نقش شما دبیران خیلی مهم است شما مسئولیت دارید هویت جوانانی را که با شما کار می کنند مدیریت کنید تشکلی برتر است که بتواند هویت یابی اعضا خود را مدیریت کند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان ملی جوانان کشور درپایان با اشاره به این که خوشبختانه در کشور ما نخبگان زیادی وجود دارند اذعان داشت: الحمد الله جوانان نسل سومی کشور ما به حدی از زندگی خود رسیدند وحال به دنبال اثر گذاری در کشور هستند پس باید بستر ها برای اثر گذاری آن ها در جامعه فراهم شود.
در ادامه این نشست هریک از تشکل های برگزیده گزارشی از فعالیت های خود را ارائه نمودند.
یزدفردا