زمان : 18 Farvardin 1400 - 16:18
شناسه : 165195
بازدید : 3452
متخلفان از ضوابط کنترل کرونا به مردم معرفی می‌شوند دادستان یزد: متخلفان از ضوابط کنترل کرونا به مردم معرفی می‌شوند دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: افرادی که از ضوابط مشخص شده در راستای کنترل کرونا تخلف کنند به مردم معرفی خواهند شد.

به گزارش یزدفردا، محمدرضا حدادزاده، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گروه رسانه و عدلیه استان یزد اظهار داشت: دادستانی عمومی و انقلاب یزد با دستور به معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بر انتشار مشخصات مراکز متخلف از رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای اطلاع عموم مردم تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت در اکثر شهرهای استان، در نامه ای به معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، مجوز انتشار اسامی فروشگاه‌ها، اصناف، ادارات، مطب‌ها و سایر مراکز متخلف از رعایت پروتکل‌ها صادر شده است.

حدادزاده عنوان کرد: با شروع موج چهارم بیماری کرونا باید همه مردم، اقشار و اصناف در جهت رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی، پیش قدم باشند تا بتوان از این مرحله سخت نیز گذر کرد.

به گزارش مهر، در حال حاضر یزد به عنوان مرکز استان به همراه هفت شهرستان دیگر در شرایط قرمز کرونایی هستند و شهرستان‌های بافق و بهاباد وضعیت نارنجی دارند.