زمان : 17 Farvardin 1400 - 10:10
شناسه : 165156
بازدید : 3304
دیدار وزیر آموزش و پرورش بانماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار وزیر آموزش و پرورش بانماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد : تاکنون افزون بر 20 میلیارد پیام در شبکه آموزشی شاد مبادله شده است

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد : تاکنون افزون بر 20 میلیارد پیام در شبکه آموزشی شاد مبادله شده است 

"دکتر محسن حاجی میرزائی " در بدو ورود به یزد با نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد دیدار کرد.

در این دیدار که استانداریزد نیز حضور داشت وزیر آموزش و پرورش به تاثیر شیوع کرونا بر برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس پرداخت و روند برنامه های وزارت آموزش و پرورش در یکساله گذشته را تشریح کرد . 

حاجی میرزائی گفت : با ابتکارات خلاقانه  معلمان ، ایجاد شبکه ملی شاد و بهره مندی از ظرفیت صدا وسیما ،تلاش همه جانبه ای برای تداوم آموزش دانش آموزان در ایام کرونا آغاز شد.

وی افزود : شبکه ملی شاد شبکه بزرگی است که با یک ، پنجم جمعیت کشور درارتباط است و با رفع نواقص روز به روز کاملتر شده است و تاکنون افزون بر  20میلیارد پیام دراین بستر مبادله شده است و 11 میلیارد فایل بارگذاری شده است .

ایشان به فراهم شدن زمینه ارتباطی صف تا ستاد در شبکه شاد اشاره کرد  و گفت : ارتباط مستمر مدیران ، معلمان ، دانش اموزان و خانواده ها دراین بستر به خوبی فراهم شده است و ما به صورت هفتگی با 800 مدیر آموزش وپرورش شهرستان ومناطق کشور و مدیران مدارس تبادل نظر داریم  .

وزیر آموزش و پرورش با تاکید براین که معلم در آموزش نقش اصلی دارد گفت : همه این ابزار برای تسهیل کار معلم است و معلم به عنوان محور ، نقش آفرینی می کند .

"حاجی میرزائی" به بررسی تاثیر و بازخورد آموزش های ارائه شده در شبکه شاد پرداخت و گفت : در یک مطالعه موردی و بررسی که در 31  استان کشور با جامعه آماری 600 هزار نفر  انجام شد نشان داد کمتر از سه دهم درصد از دانش آموزان مطالب ارائه شده را پیگیری ودنبال نکرده اند .

وی با تاکید براینکه تمامی تمهیدات لازم برای ایجاد محیط امن و ارتقای امنیت در شبکه شاد اندیشیده شده است گفت : هرکسی دراین شبکه بخواهد فعالیتی داشته باشد ابتدا با کد ملی احراز هویت می شود .

ایشان دسترسی معلمان ، دانش آموزان و خانواده ها به تدریس های برتر پایه اول تا دوازدهم و دسترسی به صدها هزار محتوای اموزشی را از دیگر مزایای این شبکه خواند .

وزیر آموزش وپرورش با یادآوری جلوه های ناب سخت کوشی ، ابتکار و خلاقیت معلمان در ایام کرونا اظهار امیدواری کرد با توجه به اقدامات صورت گرفته آسیب های ناشی از کرونا در آموزش و پرورش دانش آموزان به حداقل برسد.