زمان : 03 Ordibehesht 1388 - 23:27
شناسه : 16472
بازدید : 7067
افتتاح دفتر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در استان یزد افتتاح دفتر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در استان یزد

یزدفردا "عباس شخصی دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دفتر یزد به خبرنگار یزدفردا  گفت : جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بنا بر اصول خود بدنبال تداوم حاکمیت گفتمان انقلاب اسلامی و اصولگرایی در کشور می باشد لذا با راهبردهای اساسی خود در حوزه سیاسی پیروزی کاندیدای اصولگرایی را در انتخابات دنبال خواهد نمود که امکان پیروزی و توانایی اداره بهتر کشور را داشته باشد و بر اساس مواره اعلام شده در گذشته توسر دفتر مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ، یاران و همراهان عزیز در استانها تلاش مینمایند موجبات پیروزی جناب آقای دکتر احمدی نزاد را فراهم آورند .

وی در ادامه افزود : بر خلاف برخی احزاب که فقط در ایام انتخابات فعالیت دارند جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به هیچ وجه فعالیت مقطعی نخواهد داشت و در فعالیتهای فرهنگی نیز فعالیت داشته و در استان و شهرستانها موارد فرهنگی و اجتماعی را پیگیری خواهد کرد .

عباس شخصی در پایان ضمن دعوت از تمام اصولگرایان برای عضویت در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دفتر یزد گفت : کسانی که تمایل به عضویت در این جمعیت دارند با شرط اینکه در هیئت مرکزی حزب سیاسی دیگری عضئ نباشند می توانند از روز شنبه مورخ 5 / 2 / 88 در محل دفتر به آدرس خیابان آیت الله کاشانی – کوچه کانون زبان – پلاک 61 حاضر شده و ثبت نام نمایند .

شایان ذکر است دبیر کل این جمعیت دکتر زاکانی می باشد و در یزد هنوز انتخابات برگزار نشده اما آقایان اکبری – نورالدینی – و جمعی دیگر افراد هیئت مرکزی را تشکیل می دهند . همچنین کاندیدای مورد حمایت جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی آقای دکتر احمدی نژاد می باشد و اواخر اردیبهشت ماه همایشی در یزد برگزار خواهد شد که متعاقبا اعلام می گردد .

یزدفردا