زمان : 03 Ordibehesht 1388 - 15:53
شناسه : 16455
بازدید : 3662
دراولین کمیسیون چاپ استان یزد مصوب شد:در صورت پذیرفته شدن  متقاضیان تاسیس چاپخانه در  آزمون تخصصی موافقت نامه تاسیس صادر گردد. دراولین کمیسیون چاپ استان یزد مصوب شد:در صورت پذیرفته شدن متقاضیان تاسیس چاپخانه در آزمون تخصصی موافقت نامه تاسیس صادر گردد.

یزدفردا "اولین کمیسیون چاپ استان یزد امروز پنجشنبه در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این جلسه که با حضور معاون فرهنگی هنری ، رئیس اداره فرهنگی ، کارشناس چاپ و نشر اداره کل و اعضا کمیسیون چاپ برگزار شد پرونده متقاضیان مجوز چاپ و لیتوگرافی شهرستان یزد و شهرستان های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه 10 درخواست مطرح شد و مصوب گردید از متقاضیان آزمون تخصصی گرفته شود و چنانچه در آزمون پذیرفته شدند موافقت نامه تاسیس صادر گردد.
ضمنا مقرر شد افرادی که موفق به اخذ موافقت نامه تاسیس شدند میبایست نسبت به نصب و راه اندازی دستگاهای چاپ طبق آئین نامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبه کمیسیون چاپ در مدت تعیین شده اقدام نمایند.
همچنین مصوب گردید مدیریت اماکن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از فعالیت افرادی که بدون مجوز در زمینه چاپ فعالیت دارند شناسایی شوند و از ادامه کار آنها جلوگیری نماید.
لازم به ذکر است که با توجه به تعدد درخواست مجوز چاپ اعم از دیجیتال ، افست و لیتوگرافی در شهرستان یزد ، تا اطلاع ثانوی موافقت نمی گردد.

یزدفردا