زمان : 16 Esfand 1399 - 11:20
شناسه : 164548
بازدید : 3315
مدیرکل کمیته امداد استان یزد از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است دوشنبه هجدهم اسفندماه ماه 99 مدیرکل کمیته امداد استان یزد از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است مدیرکل کمیته امداد استان یزد هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری از ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح روز دوشنبه هجدهم اسفندماه ۹۹ با حضور در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری از ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح روز دوشنبه هجدهم اسفندماه ۹۹ با حضور در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عباس نوابی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد با اشاره به رویکرد مردمی این نهاد و اهتمام به حل مشکلات مردم، گفت: مدیرکل کمیته امداد استان یزد هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری از ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح روز دوشنبه هجدهم اسفندماه ۹۹ با حضور در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری آماده پاسخگویی به مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) است.

وی افزود: مردم خداجوی استان یزد می‌توانند برای طرح درخواست، پیشنهادها، شکایات و انتقادات خود از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) اقدام کنند.

 رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد یادآور شد: این سر شماره به‌عنوان یکی از کانال‌های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در نظر گرفته‌شده است به‌نحوی‌که از هر نقطه از استان که با این شماره تماس گرفته شود به‌طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.