زمان : 12 Esfand 1399 - 20:13
شناسه : 164491
بازدید : 4143
افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛ افزایش بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از افزایش آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد خبر داد.

یزدفردا: محمود نوری شادکام اظهار داشت: آمار بستری‌های بیمارستانی مشکوک به کرونا در استان یزد در حال افزایش است و هم اکنون ۱۶۳ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی بیان کرد: این روند افزایشی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی اتفاق افتاده و نگران آغاز خیز چهارم کرونا در یزد و شیوع کرونای جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی هستیم.

نوری شادکام با بیان اینکه میانگین تست‌های مثبت کرونا در یزد روزانه بین ۴۰ تا ۵۰ نفر است، افزود: آمار فوتی‌ها نیز به طور میانگین بین یک تا دو نفر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر ۴۶ نفر از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا به علت وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار گرفته اند.

وی از مردم خواست: با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری شرایط، مراقب باشند تا با روند افزایشی ابتلا به کرونا شاهد بهار غم انگیز در یزد نباشیم.