زمان : 02 Ordibehesht 1388 - 23:07
شناسه : 16448
بازدید : 2563
نشست نمایندگان و منتخبین دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان یزد برگزار شد. نشست نمایندگان و منتخبین دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان یزد برگزار شد.

یزدفردا :تقوائی:نشست تخصصی نمایندگان و منتخبین دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان یزد با حضور مسوولین دانشگاه و جمعی از فعالان، منتخبین دانشجویان و نمایندگان انجمنهای علمی دانشگاه برپا شد.

خانم اعظم خان آبادی در گفتگو با خبرنگاران رسانه های نوشتاری استان یزد گفت: همزمان با سال اصلاح الگوی مصرف و با هدف بررسی راهکارهای افزایش سطح علمی دانشجویان پیام نور باتوجه به امکانات موجود این نشست برگزار شد.

دبیر اجرایی نشست تخصصی نمایندگان پیام نور افزود: جمعی از منتخبین، نخبگان و فعالان دانشجویی به این نشست دعوت شدند تا در یک فضای تعاملی دوستانه ، مسائل و مشکلات حوزه دانشجویی دانشگاههای پیام نور را بازگو و در مورد راهکاهای موجود بحث و تبادل نظر کنند.

وی حمایت و همدلی مسوولین دانشگاه پیام نور را ستود و خاطر نشان کرد: بدون حمایت و پشتیبانی مسوولین دانشگاه تحقق این مهم امکان پذیر نبود که امیدواریم همچنان حمایتها در ابعاد مختلف گسترش یابد.

وی تصریح کرد: بدون شک چنین جلساتی می تواند دانشجویان و مسوولین دانشگاهها را بیش از پیش به هم نزدیک کند که این امر باعث ارتقا سطح دانشجویی و در نتیجه سطح دانشگاههای پیام نور می شود.

خان آبادی نتایج نشست را ملموس و قابل تامل دانست و تصریح کرد: بدون شک می توان با شناخت مشکلات مشترک، راهکارهای واحدی بدست آورد و این امر باعث استفاده مفید و بهینه از فرصتها در دانشگاههای مختلف می شود.

وی تصریح کرد: در هر یک مراکز پتاسیلها و امکانات بالقوه ای وجود دارد که می توان به صورت مشترک از آن بهره برد و از اتلاف سرمایه ها و امکانات جلوگیری نمود.

وی افزود : در واقع آنچه در این میان اهمیت یافت این بود که سرمایه اصلی دانشگاه و قوی ترین نیروی آن در جهت رفع مشکلات موجود در دانشگاه پیام نور، با توجه به امکانات موجود خود دانشجویان هستند که، باهمکاری مسوولین دانشگاه می توان از این نیروی عظیم بهره برد.

وی بهترین قالب و ساختار همکاری دانشجویان را انجمنهای علمی و تخصصی دانست و گفت: باید فرصتهایی فراهم شود که بتوان با همدلی و همیاری دانشجویان و مسوولین دانشکاه، در ساختارهایی تعریف شده مشکلات را شناسایی و رفع نمود.

دبیر نشست نمایندگان دانشجویان دانشگاههای پیام نور استان یزد اظهار امیدواری کرد: چنین نشستهایی ادامه یابد و در آینده بتوانیم در سایه همین جلسات، نتایج ملموس وکارآمدتری داشته باشیم.

یزدفردا