زمان : 02 Ordibehesht 1388 - 22:40
شناسه : 16444
بازدید : 2394
فدائی نماینده تهران :هر حادثه‌ای كه در گوشه‌ای اتفاق بیافتد به بهانه عام‌ طنز و تمسخری علیه دولت و احمدی‌نژاد ساخته می‌شود فدائی نماینده تهران :هر حادثه‌ای كه در گوشه‌ای اتفاق بیافتد به بهانه عام‌ طنز و تمسخری علیه دولت و احمدی‌نژاد ساخته می‌شود

یزدفردا :حسین فدایی در مورد نطق امروز خود گفت: نطق امروز من انتخاباتی نبود . 

حسین فدایی نماینده تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینكه نطق امروز وی به منزله استفاده از یك تریبون رسمی برای مسائل انتخاباتی قلمداد شده ، گفت: نطق امروز من انتخاباتی نبود، بلكه بحث تحلیل آرایش سیاسی كشور بود.

وی افزود: برخی به اشتباه تلاش می‌كنند آرایش سیاسی كشور را به گونه‌ای نشان دهند كه رقابت‌های سیاسی و تقابل دو جریان تلقی شود كه یكی از طرفین طرفدار ارزش‌ها و طرف مقابل حامی‌ ضد ارزش‌ها است كه این افراد و جریانات به دنبال طرح مسائل انحرافی هستند.

فدایی همچنین در پاسخ به اینكه چرا اصولگرایان كاندیدای واحد خود را معرفی نمی‌كنند، گفت: مجموعه اصولگرایان متشكل از اشخاص و جریانات مختلف سیاسی با سلایق گوناگون است و هر كدام به صورت مجزا در تشكیلات خود در حال بررسی كاندیدا هستند و به تدریج نظر خود را اعلام می‌كنند.

وی با بیان اینكه به نظر من دراین دوره این تشكل‌ها به هویت مستقل خود اعلام موضع خواهند كرد، در عین حال درباره ورود میرحسین موسوی به عرصه انتخابات گفت: ما حضور همه نیروهایی كه پایبند به ارزش‌های امام و انقلاب هستند را مثبت ارزیابی می‌كنیم.

نماینده تهران درباره نزدیكی سازمان مجاهدین و جهبه مشاركت به میرحسین موسوی اظهار كرد: مهندس موسوی چون بنا دارد بر مواضع اصولی حركت كند، باید از گروه‌های افراطی و انحرافی فاصله بگیرد.

فدایی در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی وی را از عملكرد هیات رییسه گفت: تا كنون افراد دیگری به غیر از لاریجانی برای ریاست مجلس اعلام آمادگی نكرده‌اند.

وی خاطرنشان كرد: هیات رییسه‌ این دوره مجلس می‌توانست بهتر از این عمل كند و كارنامه بهتری از خود به جای بگذارد.

متن کامل نطق پیش از دستور :

حسین فدایی نماینده تهران اظهار داشت:معتقدم ترسیم ماجرای قدرت‌طلبان و افشای كانون فتنه برای جلوگیری از ثبت ناصحیح وقایع و تبیین مسائل پشت پرده و عبرت‌آموزی ضرورتی است كه اجمالا به آن می‌پردازم.

حسین فدایی نماینده تهران در نطق امروز خود با ضمن قرائت فرازهایی از بیانات امام خمینی (ره) در جلد یك صحیفه امام (ره) و با تبریك سالروز تاسیس سپاه پاسداران، اظهار داشت : «وا... قسم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم. وا... قسم با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم. وا... قسم رای به ریاست جمهوری بنی‌صدر ندادم. من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بستم كه واقعیات را در موقع مناسبش با آنان در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از بزرگانش به اسلام. سعی كنند تحت تاثیر گروه‌های دیكته شده كه این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌كنند، نگردند.
فداییخار نشان كرد :‌«جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست. جنگ ما جنگ فقر و غنا بود. جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد.» «تا من زنده هستم نخواهم گذاشت حكومت به دست لیبرال‌ها بیفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی‌پناه را از بین ببرد و اطمینان كامل دارم كه تمامی مردم در اصول همچون گذشته پشتیبانی نظام و انقلاب اسلامی خود هستند
نماینده تهران افزود :‌ معتقدم ترسیم ماجرای قدرت‌طلبان و افشای كانون فتنه برای جلوگیری از ثبت ناصحیح وقایع و تبیین مسائل پشت پرده و عبرت‌آموزی ضرورتی است كه اجمالا به آن می‌پردازم.
نمایده تهران با بیان اینكه ترسیم آرایش سیاسی كشور از ابتدای انقلاب به دو جناح چپ و راست، بر اساس اصول و منطق صحیحی نبوده گفت:‌این نامگذاری مبتنی بر ادبیات سیاسی قبل از انقلاب بود، چنانچه نه حضرت امام (ره) و نه مقام معظم رهبری هیچگاه این دسته‌بندی را قبول نداشتند. این تقسیم‌بندی با هدف صف‌آرایی كاذب و رو در رو قرار دادن نیروهای انقلاب برنامه‌ریزی شده است. افرادی كه بر آن پای فشاری می‌كنند، در پی هدر دادن فرصت‌های ملی و مستهلك كردن ظرفیت‌های عظیم نیروهای انقلاب اسلامی هستند.
فدایی اظهار كرد: پشت پرده این خط‌كشی‌ها همواره جریانی انحرافی و افراطی به عنوان كانون اصلی فتنه وجود داشته كه با پنهان‌سازی ماهیت اصلی خود فضای بدبینی و بی‌اعتمادی و اختلاف در بین نیروهای انقلاب را دامن زده است. نگاهی به تاریخ عبرت‌آموز انقلاب اسلامی نشان می‌دهد كه این كانون قدرت برای حفظ موقعیت خود از هیچ كوششی فروگذار نبوده و در مقاطع مختلف وقتی فضا را مساعد می‌دید با صدای هدف، وسیله را توجیه می‌كند وارد صحنه شده و از طریق ایجاد تنش در جامعه، اختلاف‌افكنی و توطئه میان مردم و مسوولان برای رسیدن به قدرت تلاش كرده و می‌كنند. آنان موج‌سواران ماهری هستند كه همیشه بر سر سفره قدرت و جریان تامین‌كننده آن حاضر و ناظر بودند و تنها در مقاطعی ناكام بودند كه جریان اصیل انقلاب چون سد مستحكمی در برابر آنان ایستادگی كرده است.
نماینده مردم تهران ادامه گفت : این جریان قدرت‌طلب از لایه‌های مختلفی شكل گرفته است كه شاید در نگاه اول متضاد و در برخی اوقات ناهمگون به نظر برسد، اما چون مهمترین هدف آنها قدرت‌طلبی و نفوذ در جریانات مختلف نظام و نفی دیگران است، متشكل شده‌اند. موضع ما نسبت به آنان به عنوان یك جریان مستمری است كه خط انحرافی واحدی را دنبال می‌كنند وگرنه عناصری كه از روی اتفاق یا اشتباه و یا غفلت به صورت نقطه‌ای با این جریان تلاقی داشته‌اند مشمول این تحلیل نیستند.
نماینده تهران خاطر نشان كرد : البته ما عملكرد شخصیت‌ها و جریانات هر چند محبوبی كه با ماهیت انحرافی و افراطی این جریان آشنایی داشته، اما با وجود مستقل‌نمایی خود از این جریان برای فشار آوردن و فضاسازی انتخاباتی بهره می‌گیرند را نیز صحیح نمی‌دانیم. در این جریان انحرافی فتنه‌گر تعدادی از مهره‌های اصلی و مساله‌دار باند مخوف مهدی هاشمی معدوم، حلقه كیان، افراطیان جبهه مشاركت و سازمان مجاهدین، سردمداران و سرمایه‌گذاران روزنامه‌های زنجیره‌ای، ملی مذهبی‌ها، سكولارها و لائیك‌ها، غائله‌افكنان قتل‌های زنجیره‌ای، سابقه‌داران از منافقین و لیبرال‌ها و نهضتی‌ها و افراطیون مدعی انقلابی‌گری كه طراحان اصلی ایده كنار گذاشتن نیروهای ارزشی و استحاله نظام در دوران دوم خرداد بودند، مشاهده می‌شود.

وی افزود: طراحی پروژه‌ی عالیجناب سرخ‌پوش و خاكستری از آستین همین جریان بیرون آمد و كار را به جایی رساند كه منجر به كناره‌گیری آقای هاشمی از مجلس ششم شد. حمایت از اقدمات براندازانه نظیر كنفرانس برلین، ماجرای كوی دانشگاه در سال 78 و هدایت كودتاچیان از داخل وزارت كشور و نهاد مدیریتی اجرایی كشور با پشتیبانی همین جریان صورت گرفت. اینان همواره چون پیاده‌نظام استكبار جهانی به سركردگی آمریكا و انگلیس و رژیم صهیونیستی دائما با تئوری‌پردازی و ایجاد بلندگوهای داخلی اراده آنان را در قالب الفاظ و ادبیاتی به ظاهر زیبا و روشنفكرمابانه و البته مرعوبانه تبیین، تبلیغ و زمینه‌سازی كرده و می‌كنند.

رییس جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، همچنین اظهار داشت :در شرایطی كه استكبار جهانی با حداكثر ظرفیت تهدیدات خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره رفته است، این جریان با علامت‌هایی كه می‌فرستد و چراغ سبزهایی كه می‌زند با القای فضای ناامن داخلی اختلافات فرقه‌ای و قومی، متزلزل نشان دادن دولت، بحرانی و اضطراری معرفی كردن شرایط داخل كشور تلاش می‌كند كه بیشترین زمینه و خدمت را برای دشمنان ایران فراهم آورد.


وی ادامه داد: طراحی مدل‌های نرم برای فروپاشی نظام مانند حاكمیت دوگانه، نهادهای انتخابی و انتصابی و تاسل‌های دسته‌جمعی، فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا، فتح سنگر به سنگر، اعتصاب و تحصن‌های دسته‌جمعی مسوولان، فشار از بیرون و فروپاشی از درون، استعفای گروهی و تهدید به خروج از حاكمیت، علامت دادن به بیگانگان و سیاه‌نمایی شرایط اقتصادی و سیاسی كشور از شگردهای این جریان انحرافی و افراطی است.

فدایی ادعای تقابل گفتمان اصولگرایی با اصلاحات یا آزادی را از دیگر القائات جریان مورد ادعای خود دانست و خاطرنشان كرد: مهندسی پمپاژ تنش و ناامنی، منحرف كردن ذهن مسوولان از مشكلات اصلی كشور و مردم، پیاده‌سازی عملیات روانی و حرمت‌شكنی نسبت به اصول و مقدسات این ملت از جمله عصری پنداشتن دین، تاریخی انگاشتن وحی، كینه‌جویانه خواندن واقعه‌ عاشورا، به موزه سپردن افكار امام (ره) و شهداء، زیر سوال بردن عصمت ائمه، شبهه در حدود اختیارات رهبری، تقسیم‌بندی نهادها به انتخابی و انتصابی برای ایجاد صف‌آرایی، تخریب شورای نگهبان و نظارت استصوابی، تخریب سپاه و بسیج و تبلیغ جدایی دین از سیاست از دستاوردهای این جریان است.


عضو اصولگرای مجلس هشتم، افزود: اینان بازیگران زبردستی هستند كه نقاط ضعف برخی موثران را شناخته و با نفوذی كه در مراكز حساس داشته‌اند، برای هر كدام پرونده‌ای تشكیل داده تا در مواقع لزوم از آن برای مجبور كردن آنان به همراهی خود استفاده كنند. جذب عناصری كه روحیه‌ی گوشه‌گیری دارند یا به اصطلاح مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند با وسوسه‌های خناسانه و دمیدن نفس مسموم قدرت‌طلبی در آنان از دیگر شیوه‌های این جریان انحرافی است. این جریان برای تامین روحیه‌ انحصارگرایانه و تمامیت‌خواه خود سه كانون قدرت، ثروت و رسانه را گردهم آورده تا طرح جدید خود برای القاء ناكارآمدی مدیریت اجرایی و ترسیم شرایط اضطراری و بحرانی كشور از طریق سیاه‌نمایی و ترسیم فضای یاس‌آلود به اجرا بگذارد تا بر اساس آن القاء شود كه تنها راه نجات تشكیل دولت وحدت ملی برای نفی احمدی‌نژاد است.


فدایی در ادامه نطق امروز خود با بیان این كه این شبكه اختاپوسی در بازی جدید خود و با ماسك جدیدی كه به صورت نهاده به دنبال یارگیری از جبهه رقیب است،‌ گفت: بی‌حساب نیست كه شبكه‌ی عملیات روانی آن‌ها به صورت گسترده و لحظه‌ای عمل می‌كند.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس با بیان این كه هر حادثه‌ای كه در گوشه‌ای اتفاق بیافتد به بهانه عام،‌ طنز و تمسخری علیه دولت و احمدی‌نژاد ساخته می‌شود تا طوفانی سهمگین و تخریب علیه ایشان تدارك دیده شود، تصریح كرد: آن‌ها غافل از این هستند كه مكرشان به خودشان باز خواهد گشت و عزت و ذلت از خداست.

نماینده‌ی مردم تهران در خانه‌ی ملت، با تاكید بر این كه تدبیر رهبری،‌ بصیرت و وحدت و تبعیت ملت و تلاش و كوشش دولت خدمت‌گزار و مسوولان همچون گذشته تمامی ‌دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌افكنی آن‌ها را نقش بر آن كرده و می‌كند، خاطرنشان كرد: امروز ملت بزرگ ایران،‌ مقتدرتر از همیشه در صحنه بوده و با كرامت و بزرگ‌منشی خود از كنار این توطئه‌ها با سرافرازی عبور كرده و می‌كند.
وی با بیان این كه در ذات گفتمان اصولگرایی و هر عنصر اصولگرا، روحیه اصلاح‌طلبی نهفته است، گفت: اصولگرایی گفتمان آحاد ملت ایران است و نه شعار یك حزب.
فدایی با تاكید بر این كه اصلاحات را در تسهیل و تفسیر خدمت‌رسانی به مردم می‌دانیم و نه خودباختگی در برابر فرهنگ غربی و سازش با دشمنان ملت، افزود: اصلاحات را در هموار نمودن پیشرفت و عدالت می‌دانیم، نه تخریب اركان نظام،‌ و ساختارشكنی؛ اصلاحات را در تحقق سیره و روش حضرت امام(ره) و رهنمودهای رهبری می‌دانیم نه سازش با دشمنان امام(ره) و شهدا و شادی جبهه استكبار.

وی با بیان این كه اصلاحات را در رفاه ‌و آسایش و امنیت آحاد ملت می‌دانیم نه تزریق ناامنی و یاس و اختلاف افكنی در میان مردم، ‌اظهاركرد: اصلاحات واقعی را در پیمودن راه امام حسین (ع) و شهدای كربلا می‌دانیم نه در ضعف و زبونی و دریوزگی.
عضو كمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به گوشه‌ای از دستاوردها و تلاش‌های اصولگرایان گفت: برا‌ی نشان دادن گوشه‌ای از این دستاوردها، ذهن هر انسان منصفی را متوجه دو شرایط و دو زمان كاملا متمایز جلب می‌كنم.
وی با بیان این كه سال‌های نه چندان دور مانند 8-7 سال گذشته و امروزرا تصور كنید، افزود: تیترهای روزنامه‌ها و اخبار جاری كشور، مباحث مجلس و دولت، روابط بین‌الملل، وضعیت اقتصادی و این كه در آن زمان چه چالش‌هایی پیش روی ملت بوده و چالش‌های امروز كشور چیست؟ را مدنظر قرار دهید؛ آن روز برای دستیابی به حق مسلم ملت ایران دشمنان شرط می‌گذاشتند و تهدید می‌كردند و عده‌ای در داخل كشور و حتی در مجلس با ارایه طرحی سه فوریتی در زمانی كه نماینده‌ی كشورمان در پاریس در حالت مذاكره بود، به دنبال تمكین ذلت بار بودند و امروز ملت بزرگ ایران با اقتدار در صحنه ا