زمان : 02 Ordibehesht 1388 - 22:29
شناسه : 16443
بازدید : 3347
نماینده زرند: رئیس جمهور محبوب  با شجاعت از آرمان‌های امام (ره)  شهدا و مردم مظلوم فلسطین در اجلاس دوربان 2 در ژنو دفاع كرد. نماینده زرند: رئیس جمهور محبوب با شجاعت از آرمان‌های امام (ره) شهدا و مردم مظلوم فلسطین در اجلاس دوربان 2 در ژنو دفاع كرد.

یزدفردا :نماینده زرند گفت:طبق فرمایشات مولای متقیان سهم دورترین مردم به مسلمین با نزدیك‌ترین به آنها برابر است.

حسین امیری نماینده زرند در نطق میان دستور امروز چهارشنبه،ضمن شجاعانه خواندن مواضع رییس جمهور در دفاع از آرمان های حضرت امام (ره ) و مردم مظلوم فلسطین در اجلاس دوربان 2، از اقدام احمدی‌نژاد تقدیر نمود .
وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهور محبوب، با شجاعت از آرمان‌های امام (ره)، شهدا و مردم مظلوم فلسطین در اجلاس دوربان 2 در ژنو دفاع كرد.

امیریدر خصوص نامگذاری سال88به نام سال اصلاح الگوی مصرف نیز گفت : ‌ طبق فرمایشات مولای متقیان سهم دورترین مردم به مسلمین با نزدیك‌ترین به آنها برابر است، بر این اساس در حوزه انتخابیه بنده كه در جنوب كرمان است، حدود 400هزار نفر زندگی می‌كنند. خشكسالی چند ساله این شهرستان با وجود اینكه 85 درصد آنها كشاورز هستند زندگی مردم این منطقه دچار مشكل خواهد شد.

وی در مورد نیازهای این شهرستان نیز خاطر نشان كرد :‌حمایت از كشاورزان و دامداران، ایجاد مراكز علمی و دانشگاهی، صنایع تبدیلی و تولیدی، فعال كردن بخش صنعت و معدن، رسمی كردن معلمان حق التدریس، احداث مدارس شبانه روزی، تقویت بهداشت و درمان، صدور سند اراضی كشاورزی، ساخت مسكن برای كپرنشینان، تقویت نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی، احداث راه آهن بندرعباس - كهنوج - كرمان، ارتقاء دهستان كوهستان و رمش به بخش و فاریاب از بخش به شهرستان و احداث مساجد و مصلی برای نماز جمعه از دیگر خواسته‌های مردم این منطقه است. وی افزود: تامین آب آشامیدنی روستاها در حالی كه 65 درصد دهستان‌های این شهرستان فاقد آب آشامیدنی هستند، از مهمترین نیازهای مردم این منطقه است .

یزدفردا