زمان : 06 Esfand 1399 - 16:47
شناسه : 164396
بازدید : 3687
تقدیر از رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از سوی شورای اسلامی شهر تقدیر از رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از سوی شورای اسلامی شهر رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در راستای اهتمام به ساماندهی خاک و نخاله در شهر، ساخت و ایجاد کمپ پناه و سامانه الو پناه و پیگیری راه اندازی مدرن ترین خط پردازش پسماند خانگی، از سوی شورای اسلامی شهر مورد تقدیر قرار گرفت.

یزدفردا: در سیصد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر، از حمید رضا رحیمدل رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد به دلیل اهتمام در ساماندهی خاک و نخاله، ساخت و ایجاد کمپ پناه و سامانه الو پناه و پیگیری راه اندازی مدرن ترین خط پردازش پسماند خانگی، تجلیل شد.

شهردار یزد در این جلسه شورا که امروز ششم اسفند ماه برگزار شد، گفت: توجه ویژه و اساسی به محیط زیست در شهرها بنیان و اساس برنامه ریزی در سایر حوزه های شهری نیز هست.

جمال الدین عزیزی ادامه داد: ما اگر مباحث شهر هوشمند را دنبال می کنیم، اگر در موضوعات مرتبط با پیاده محوری فعالیت داریم یا حتی در موضوعات عمرانی و ساخت و ساز، رویکردهای خاصی را ادامه می دهیم، همه برخاسته از اهمیت و توجه به محیط زیست است.

وی اظهار امیدواری نمود که انشاءا... در خرداد ماه بتوانیم طبق قراری که گذاشته ایم یکی از مجهزترین، مدرن ترین، بروز ترین و کاراترین خطوط پردازش کشور را  افتتاح کنیم و در آینده نیز برنامه های دیگری برای ساماندهی پسماند ها داشته باشیم.

سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه با تجلیل از عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری؛ خاک و نخاله را که روزانه بیش از ۹۰۰ تن در یزد تولید می شود، یکی از خطرات تهدید کننده محیط زیست شهر بعد از بحث آب دانست و گفت: متأسفانه به دلیل عدم ساماندهی این موضوع، شاهد آن بودیم که اطراف یزد مدام خاک و نخاله ها به صورت غیر مجاز تخلیه می شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس ساماندهی خاک و نخاله ها از سوی سازمان مدیریت پسماند در دستور کار قرار گرفت و سازمان توانست به خوبی این موضوع را به سرانجام برساند و از ردیف هزینه بر به ردیف مثبت و درآمدزا تبدیل کند.