زمان : 02 Ordibehesht 1388 - 22:12
شناسه : 16437
بازدید : 3712
عضو فراكسیون ورزش خبر داد :طرح فوریتی حل مشكل دو شغله‌های ورزش در دستوركار مجلس عضو فراكسیون ورزش خبر داد :طرح فوریتی حل مشكل دو شغله‌های ورزش در دستوركار مجلس

سرویس پارلمانی یزدفردا "یك عضو هیات رییسه فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن طرح فوریتی نمایندگان برای حل مشكل دو شغله‌ها در ورزش در دستور كار جلسه علنی خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از خانه ملت، "علی اصغر یوسف‌ نژاد" در حاشیه جلسه ‌علنی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسئله مورد ابهام و اختلاف سازمان بازرسی و سازمان تربیت بدنی است.

وی با اشاره به اصل 141 قانون اساسی افزود: ‌بیشتر اعضاء تربیت بدنی دو شغله هستند و بحث اصلی در مورد ریاست و اعضاء كمیته ملی المپیك است.

نماینده ساری خاطر نشان كرد: از آنجا كه كمیته‌ ملی المپیك از دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود و از قانون بودجه به آن بودجه تعلق می‌گیرد، لازم است كه با دو شغله بودن مسئولان آن برخورد شود.

یوسف نژاد گفت: مكاتبات بسیاری در این رابطه انجام شد اما رییس سازمان تربیت بدنی از استعفا خودداری كرده است.

وی ادامه داد: تقاضای فوریت برای مشروعیت بخشیدن به برخی از دو شغله‌ها شده است اما فراكسیون ورزش مخالف این طرح است و به نظر می‌رسد كه این طرح در صحن‌علنی مجلس رای نیاورد.

نماینده ساری اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی اعلام نموده است كه با استعفای افراد دو شغله نزدیك به پنج هزار نیرو از این سازمان خارج خواهد شد اما برآورد نمایندگان مجلس تنها 220 نفر است.

یزدفردا