زمان : 23 Bahman 1399 - 20:49
شناسه : 164207
بازدید : 3663
برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان یزد گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نماينده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این گردهمایی که با همراهی و حضور حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام حسنی مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورا و حجت الاسلام مسعودی مسئول دفتر حوزه ریاست شورا برگزار شد ، در ابتدا ائمه جمعه استان به طرح دیدگاه ها و نظرات و ارائه فعالیت های فرهنگی نهاد نمازجمعه و طرح مشکلات حوزه امامت جمعه پرداختند.

در ادامه ، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سخنان و مطالبی مبسوط بیان داشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت:
صمیمانه از شما ائمه جمعه استان یزد تقدیر و تشکر می کنم.
مسئله جدی ما این است به لطف خدای تعالی تحت برنامه حرکت کنیم.
برنامه اعتلای ایمانی و فرهنگی شهرها ابلاغ شده است که برای اجرا پیگیری نمایید تا عملیاتی شود.
شناسایی ظرفیت منطقه و مرتبط کردن آن ظرفیت ها با نقاط اولویت دار ، وظیفه امام جمعه است. البته این کار دشواری خودش را دارد اما انجام آن‌ ممکن است.
با ارتباط پرمحبت ، ظرفیت ها را پیگیری و ارتباط برقرار نمایید.
قرارگاه استانی و شهرستان‌ها را تقویت کنید و برنامه‌ریزی فرهنگی را در این راستا پیگیری نمایید.
گزارش‌های رسیده حکایت از مجاهدت های امامان جمعه است.
در پایان، آیت الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تقدیر وتشکر از حضور و سفر پر خیر و برکت حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری به استان یزد، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و به خصوص اعتلای ایمانی و فرهنگی استان با جدیت پیگیری و استان دارالعباده یزد ظرفيت های خوبی برای همراهی و حضور صاحبان فرهنگ و خرد دارد که امامان جمعه باید از این ظرفیت ها به خصوص جوانان مومن و انقلابی استفاده نمایند.
چشم انداز استانی و تقویت حوزه علمیه و تقویت جوانان دینی و توسعه‌ مدارس معارف از برنامه‌های نهاد نمازجمعه یزد بوده است.