زمان : 01 Ordibehesht 1388 - 22:06
شناسه : 16398
بازدید : 1119
در اولین نشست ستاد انتخابات استان صورت پذیرفت:تاکید معاون سیاسی استاندار بر برگزاری پرشور انتخابات در اولین نشست ستاد انتخابات استان صورت پذیرفت:تاکید معاون سیاسی استاندار بر برگزاری پرشور انتخابات
یزدفردا "خبر آرشیوی:تاریخ خبر 18 /1/88


اولین نشست ستاد برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور مسئولین کمیته های مختلف و سایر اعضا در محل دفتر معاونت سیاسی استاندار تشکیل شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، عبدالرسول دوران در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف، گفت: با توجه به تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب در نامگذاری امسال به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف، باید در زمینه برگزاری انتخابات نیز در همه زمینه ها نمادها و نمونه هایی از تحقق این شعار را به نمایش گذاریم.
معاون سیاسی استاندار یزد با بیان این که براساس جدول زمانبندی اعلام شده از تاریخ 25 اسفندماه سال 87 ، ستاد انتخابات کشور با ابلاغ وزیر کشور شروع به کار کرده و بر اساس آن نیز ستاد انتخابات استانها باید شکل بگیرد ادامه داد: با انجام مقدمات و تمهیدات اندیشیده شده در استان، ستاد انتخابات با دستور و ابلاغ استاندار تشکیل شد و این ستاد با همه توان تاپایان انتخابات فعال خواهد بود.
وی با اشاره به تشکیل کمیته های پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی، اجرایی، امنیتی انتظامی در این دوره از انتخابات افزود: امیدواریم با برنامه ریزی، تجارب و تمهیدات اتخاذ شده و حمایت های ستاد انتخابات کشور بتوانیم انتخابات خوب و پر شوری را برگزار کنیم.
دوران با تاکید بر حفظ صحت و سلامت انتخابات توسط مجریان و برگزاری پرشور و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: باید همچون گذشته به خوبی از صحت و سلامت انتخابات پاسداری شود که این وظیفه ای شرعی و قانونی است.
در ادامه این نشست اعضا به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور برگزاری هر چه مطلوبتر دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اتخاذ گردید.


توضیح :تاخیر در انتشار اخبار استانداری به علت عدم همکاری روابط عمومی محترم استانداری می باشد

یزدفردا