زمان : 24 Ordibehesht 1385 - 07:45
شناسه : 1639
بازدید : 1012
اما در پشت پرده قصه استعفا، اما در پشت پرده قصه استعفا،

اما در پشت پرده قصه استعفا،

بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله رب العالمين با حضور اميدوارانه دكتر عاصي در استانداري يزد و شروع به كار مجدد ايشان در خدمت رساني به مردم مستضعف، شايعات همه بدخواهان و بدانديشان مبني بر استعفاي استاد عاصي نقش بر آب شد.
اما در پشت پرده قصه استعفا، دستان مرموز و مختلفي نقش داشت. عده اي كه آرزوي بازگشت دوستان خود و تكيه زدن بر مناصب گذشته و ترك تازي هاي پيشين را داشتند بيش از همه از خبر استعفاي عاصي خوشحال شدند و سعي نمودند تمام تلاش خود را براي تقويت اين شايعه و ايجاد فتنه و اختلاف در فضاي كنوني استان مصروف دارند.
دسته ديگر قدرت طلبان و ناآگاهاني بودند كه با بي انصافي تمام سعي در پنهان نمودن زحمات دكتر عاصي در طول اين چند ماه خدمت صادقانه داشتند و حتي در اين ماههاي اخير بيشترين هجمه ها را به عاصي و مجموعه همراه وي وارد كردند. اين دسته نيز در خواب خوش جايگزين نمودن شخص ديگري به جاي عاصي بودند كه استاد، صبح شنبه 23 ارديبهشت 85 با حضور در استانداري يزد هر دو گروه فوق الذكر را از دستيابي به نيات مغرضانه و ناآگاهانه خود كه دقيقا در تقابل با خواست حقيقي مردم بوده است، نااميد ساخت و روح اميد را در جان مردم دردكشيده بار ديگر تزريق كرد.
ان شاء الله حضور مجدد استاد عاصي پاياني باشد بر همه آن دعواها و مجادلات ساخته دست مخالفان آرمانهاي راستين انقلاب اسلامي و مردم سرافراز

نامه وارده

يزدفردا