زمان : 01 Ordibehesht 1388 - 17:56
شناسه : 16380
بازدید : 2686
شیبانی مسئول كميته دانشجويي ستاد انتخاباتي مهندس موسوي در استان يزد : کمیته دانشجوئی با شعار  هر دانشگاه يك ستاد و هر هفته يك سخنراني در يزد رسما شروع به کار نمود شیبانی مسئول كميته دانشجويي ستاد انتخاباتي مهندس موسوي در يزد شیبانی مسئول كميته دانشجويي ستاد انتخاباتي مهندس موسوي در استان يزد : کمیته دانشجوئی با شعار هر دانشگاه يك ستاد و هر هفته يك سخنراني در يزد رسما شروع به کار نمود

یزدفردا :شیبانی مسئول كمیته دانشجویی ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در یزد گفت: دانشجویان به عنوان قشر مرجع جامعه می‌توانند پرچمدار تحول در كشور باشند.

محمد شیبانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: كمیته دانشجویان ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در استان یزد با شعار " هر دانشگاه یك ستاد و هر هفته یك سخنرانی" در یزد رسما كار خود آغاز نمود.

وی ادامه داد: این كمیته اكنون از دانشجویانی كه خواهان تحول در وضع موجود هستند دعوت می‌كند تا به ما بپیوندند همچنین درخواست ما از مسئولان دانشگاهها این است كه برای مشاركت حداكثری دانشجویان در انتخابات و آگاه سازی جامعه از برنامه‌های كاندیداها تا حد امكان مساعدت نمایند.

وی تصریح كرد: حضور میرحسین موسوی در راس قوه مجریه می‌تواند فضای آزاد به دانشگاه‌ها بازگرداند، فضایی كه در آن به دانشجو با بدبینی و پیشداوری نگاه نمی‌شود، دانشجویان به عنوان قشر مرجع جامعه ما می‌توانند پرچمدار تحول در كشور باشند همانگونه كه امام راحل نیز دانشگاه را مبدا همه تحولات می‌دانستند.

شیبانی در پایان خاطرنشان كرد: افرادی كه علاقه‌مندند با ستاد همكاری نمایند می‌توانند از طریق ایمیل ستاد به نشانی daneshjooyan.yazd@gmail.com همكاری خود را اعلام نمایند.

یزدفردا