زمان : 01 Ordibehesht 1388 - 11:31
شناسه : 16376
بازدید : 3116
استقبال خودجوش مردمي از احمدي نژاد هنگام بازگشت از ژنو استقبال خودجوش مردمي از احمدي نژاد هنگام بازگشت از ژنو


به گزارش ايرنا، دقايقي پس از خروج دکتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري از فرودگاه مهرآباد تهران خودروي حامل وي در حلقه محبت گروه هاي خودجوش مردمي و دانشجويي قرار گرفت و متوقف شد.
اين گروه ها که دانشجويان و تشکلهاي دانشجويي در بين آنان حضور چشمگيري داشتند از نخستين ساعات بامداد امروز براي استقبال از رييس جمهوري در محوطه بيروني پاويون جمهوري فرودگاه مهرآباد جمع شده بودند.
گروههاي مختلف دانشجويي و اقشار مختلف مردم از جمله گروه هاي شاخص استقبال کننده از رييس جمهوري هستند که با شاخه هاي گل از احمدي نژاد استقبال کردند.
بسياري از اين افراد از طريق پيامک، سايرين را براي حضور در اين استقبال خودجوش مردمي مطلع کرده بودند.
رييس جمهوري پس از آيين استقبال رسمي توقف کوتاهي در پاويون جمهوري داشت و بلافاصله به جمع گروههاي استقبال کننده آمد و به ابراز احساسات آنان پاسخ داد.
جمعيت حاضر شعار مي دادند «صل علي محمد بوي رجايي آمد»،«احمدي دلاور،اميد قلب رهبر »،«احمدي قهرمان، اميد مستضعفان»، «مالک اشتر علي خوش آمدي»، «محمود احمدي نژاد اميد مردم جهان»، «احمدي احمدي حمايتت مي کنيم» .
بر روي يک پارچه نوشته اين جمله که «آفرين بر فرزند شجاع ملت ايران» به چشم مي خورد.
همچنين در نوشته هايي که جمعيت حاضر در دست داشتند نوشته شده بود «اي يادگار شيران، اميد مستضعفان، ژنو را کردي تهران، خوش آمدي به ايران».
نشريه پرتو سخن متعلق به موسسه آموزشي امام خميني نيز که در تيتر صفحه نخست آن عبارت «تکرار حماسه کلمبيا در ژنو» به چشم مي خورد، بين جمعيت توزيع مي شد.
جمعيت استقبال کننده از احمدي نژاد، همچنين پرچم فلسطين و حزب الله لبنان را در دست داشتند.
در يکي از پوسترهاي اين مراسم اين جمله به چشم مي خورد « دعاي خير مادران 4 هزار لاله سرخ منطقه 17 تهران بدرقه راهت باد» .
استقبال کنندگان همچنين بارها شعار دادند: «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل».
همچنين اين نوشته نيز به اين مراسم جلوه خاصي بخشيده بود: «آفرين بر فرزند ملت ايران که با برخورد هوشمندانه و شجاعانه خود در اجلاس ضد نژادپرستي سوئيس نقشه همپيمانان رژيم صهيونيستي در عمليات رواني خود را ناکام گذاشت».
اين مراسم با سخنراني رييس جمهوري از روي سقف خودرو پايان يافت.