زمان : 24 Dey 1399 - 09:58
شناسه : 163685
بازدید : 3612
تصویب ارائه ۱۴۳ میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی یزد تصویب ارائه ۱۴۳ میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: درخواست ۳۷ واحد تولیدی و صنعتی استان برای دریافت ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به تصویب رسید و برای اخذ وام به بانک‌های عامل معرفی شدند.

یزدفردا: محمدرضا علمدار یزدی افزود: ۱۴۲ میلیارد تومان از این مبلغ در زمینه تسهیلات رونق تولید جدید و یک میلیارد تومان هم مربوط به تسهیلات تبصره ۱۸ است؛ این تسهیلات هم شامل سرمایه در گردش و هم ثابت است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت یزد با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ۱۹ اردیبهشت ۹۴ در استان گفت: با تصویب مصوبات این کارگروه تاکنون اشتغال ۵۰ هزار نفر در این خطه تثبیت شد.

علمدار یزدی عمده موارد مطرح شده را به ترتیب مسائل بانکی، بیمه تامین اجتماعی، مباحث مالیاتی، هزینه های مصرفی گاز و برق بیان کرد.

شایان ذکر است استان یزد در طی سال جاری موفق به کسب رتبه دوم ملی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در بین استان های کشور و با اختلاف بسیار ناچیز با استان اول شده است.