زمان : 23 Dey 1399 - 09:13
شناسه : 163665
بازدید : 3895
تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های شهرستان با پارک علم و فناوری یزد در دیدار رییس پارک علم وفناوری با فرماندار یزد بیان شد؛ تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های شهرستان با پارک علم و فناوری یزد ریاست پارک علم وفناوری یزد با حضور در فرمانداری یزد با فرماندار یزد دیدار و در نشستی برای همکاری بیشتر دستگاه های شهرستان با پارک علم و فناوری یزد تاکید شد.

یزدفردا: محمد علی لطفی ریاست پارک علم وفناوری یزد با حضور در فرمانداری یزد با سید محمد رستگاری فرماندار یزد دیدار و در نشستی برای همکاری بیشتر دستگاه های شهرستان با پارک علم و فناوری تاکید شد.

لطفی در این نشست  با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بسیار بالای شرکت های دانش بنیان و فناور درحوزه های گوناگون و در سطح استان به خصوص شهر یزد و با تکیه بر تخصص و توان شرکت های مستقر در مرکز رشد فناوری، خواستار افزایش تعاملات فی ما بین شد.

محمد علی لطفی  خاطرنشان کرد: پارک علم وفناوری یزد همواره به عنوان حامی و پشتیبان مرکز رشد فناوری شهرستان ها آمادگی ارائه هرگونه همکاری و همفکری و همراهی در زمینه های مختلف رشد فناوری و حمایت از کسب و کار های مبتنی بر دانش  را دارد.

در ادامه این جلسه سید محمد رستگاری  فرماندار یزد ضمن ابراز خوش آمدگویی به  ریاست پارک علم وفناوری یزد وهمراهان گرامی با تاکید بر توانمندی های ویژه پارک علم وفناوری کما فی السابق خواستار همکاری های بیشتری از سوی بخش های مختلف شهرستان یزد شد.

سید محمدرستگاری، شهرستان یزد را شهرستانی با پتانسیل بالا برای فعالیتها و فناوریهای در حوزه های مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه مسئولان شهرستان  از این پتانسیل به نحو شایسته بهره‌برداری کند.

فرمانداریزد در پایان برگزاری این جلسات را بسیار مفید دانسته و تشکیل جلساتی این چنینی  به ویژه با دیگر نهادها ودستگاههای اجرایی شهرستان را ضروری و جزو برنامه های دارای اولویت برشمرد.