زمان : 01 Ordibehesht 1388 - 00:46
شناسه : 16366
بازدید : 5160
رئیس دانشگاه پیام نور مهریز : پست خالی حراست دانشگاه و قحط الرجال بودن مسئول تقبل این سمت رئیس دانشگاه پیام نور مهریز : پست خالی حراست دانشگاه و قحط الرجال بودن مسئول تقبل این سمت

یزدفردا "علی رضا دهقانپور رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان مهریز درگفتگو با خبرنگار فارس در مهریز از خالی بودن پست حراست دانشگاه و مشکلات مربوط به آن در دانشگاه خبر داد و گفت واحد حراست نقش بسیار ارزندهای در دانشگاهها و مراکز علمی بعهده دارد که لزوم توجه به آن بر هیچ کس پوشیده نیست و توجه بیشتر به واحد حراست در مراکز علمی از اهمیت بسزای برخودار می باشد.ولی متاسفانه جایگاه ان در این دانشگاه پر رنگ نمی باشد.
دهقانپور افزود در این واحد دانشگاهی پست حراست بطور مشترک توسط معاونت اداره می شود و تاکنون فردی که بتواند امور حراست را بطور مستقل بعهده بگیرد در این واحد دانشگاهی متاسفانه وجود نداردو ما کسی را که بتواند شرایط جایگزینی و تقبل این سمت را داشته باشد را نداریم .
رئیس دانشگاه پیام نور مهریز تاکید کردتاکنون چندین گزینه را به مرکز استان برای تصدی پست حراست دانشگاه معرفی نموده ایم ولی به دلایل خاص مورد قبول قرار نگرفتند و به نظر من کسی شایستگی این سمت است که مجموعه بالا او را قبول و تایید نمایند .
وی افزود معاونت دانشگاه تاکنون چندین بار از پست حراست بدلیل فشار کاری استعفا داده است ولی چون این واحد کسی را که بتواند این وظایف را انجام دهد ندارد به ناچار معاونت همچنان حراست دانشگاه را بعهده دارد.
دانشگاه پیام نورمرکز مهریز بیش از 2400دانشجو دارد که 70درصد ان را دانشجویان دختر تشکیل می دهدو در 30کیلومتری جنوب استان یزد واقع شده است .

یزدفردا