زمان : 01 Ordibehesht 1388 - 00:17
شناسه : 16363
بازدید : 4047
کدیور:کروبی در دفاع از حقوق زنان متمایز از دیگران است کدیور:کروبی در دفاع از حقوق زنان متمایز از دیگران است

یزدفردا "جمیله کدیور نیز طی سخنانی در اولین گردهمایی روسای ستادهای انتخابات مهدی کروبی در سراسر کشور با اشاره به دغدغه های کروبی در دفاع از حقوق زنان گفت : " به نظر ما آقای کروبی در دفاع از حقوق زنان متمایز از دیگران است . ایشان نسبت به توان زنان در عرصه های مختلف باور دارند و همواره دیدگاههای خودشان را در غالب نامه نگاری و بیانیه های بیان کرده اند و حقوق زنان از جمله مسائلی است که در دیدگاهای دیگر کاندیداها مورد غفلت قرارگرفته است . "

وی توضیح داد : " آقای کروبی همواره پیگیر مشکلات دیگران بوده اند و برای حل و فصل مشکلات دانشجویان ، فعالان سیاسی و زنان از اعتبار خودشان هزینه کرده اند . " وی گفت : " یکی از ویژگی های آقای کروبی که موجب شده تا ما به عنوان جامعه زنان ایشان را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود انتخاب کنیم جدیت ایشان در پیگری مشکلات و مسائل تا حصول نتیجه است . "
وی از تمامی روسای ستادهای استانی درخواست کرد تا فردی را به عنوان پیگری امور بانوان در ستاد معرفی کنند تا با ستاد زنان مهدی کروبی در مرکز تعامل داشته باشد . وی همچنین گفت : " مطالبات زنان باید به صورت مستقل تدوین و مطرح شود . "
همچنین در ادامه این جلسه کارگاه آموزشی در رابطه با آرایش انتخاباتی و تبلیغات موثر برای روسای ستاد های انتخاباتی مهدی کروبی در سراسر کشور برگزار شد.

در ادامه روسای ستاد های انتخابات در استان ها به بیان مهمترین دغدغه ها و دیدگاههای خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

یزدفردا