زمان : 31 Farvardin 1388 - 22:31
شناسه : 16360
بازدید : 4402
 سخنراني هوشمندانه رييس جمهور در اجلاس دوربان ستايش جهاني را برانگيخت سخنراني هوشمندانه رييس جمهور در اجلاس دوربان ستايش جهاني را برانگيخت

 "محمد کاظم انبارلويي" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا اظهار داشت: همان طور که در تصاوير تلويزيوني مشاهده کرديم، عليرغم توطئه هاي رژيم صهيونيستي براي برهم زدن سخنراني احمدي نژاد ،او با خونسردي تمام و کاملا مسلط، مواضع ضد صهيونيستي ملت ايران را به گوش جهانيان رساند که با کف زدن حضار و حمايت آنان مواجه شد.
سردبير روزنامه رسالت اظهار داشت: برخي حاميان رژيم صهيونيستي با ترک اجلاس خواستند از اهميت صحبت هاي احمدي نژاد بکاهند اما خوشبختانه حمايت جمع حاضر و تشويق هاي مکرر و ممتد در حمايت از رييس جمهور، نشان داد که يک نفرت جهاني از جنايات صهيونيست ها وجود دارد.
او در ادامه بيان کرد: احمدي نژاد سخنان خود را در حالي پايان برد که باز مورد تشويق و حمايت حضار قرار گرفت و اين ها همه نشان دهنده سخنراني هوشمندانه اوست.
وي با اشاره به اينکه احمدي نژاد در اين سخنراني، خشن ترين نژاد پرستان را رژيم صهيونيستي معرفي کرد افزود: آنان به بهانه هولوکاست يک کشور مسلمان را اشغال کردند و نيم قرن مشغول جنايت و آدم کشي در اين کشور هستند و اين چيزي است که ملت هاي جهان آن را بر نمي تابند.

یزدفردا