زمان : 29 Farvardin 1388 - 23:35
شناسه : 16327
بازدید : 3570
نخستین نشست شورای جوان برنامه ریزی و توسعه استان در سال جدید برگزار شد نخستین نشست شورای جوان برنامه ریزی و توسعه استان در سال جدید برگزار شد

یزدفردا "نخستین نشست شورای جوان برنامه ریزی و توسعه استان در سال جدید با حضور مشاوران جوان دستگاه های اجرایی و مشاور عالی فرهنگی و مدیر کل حوزه استاندار در محل سالن موحدین استانداری استان یزد برگزار شد.
در این نشست مشاور جوان استاندارو رییس گروه مشاوران جوان استان با تبریک به مناسبت سال جدید گفت: همه ما در آغار هرسال جدید از خداوند متعال تقاضای تحول در امور را می نماییم و می دانیم که یکی از بزرگترین تحولاتی که در عالم اتفاق افتاده و شرق وغرب را تحت تاثیرخود قرار داده نهضت امام راحل وعظیم الشان و پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با تاکید برنامیدن امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اصلاح الگوی مصرف همزمان با آغاز دهه چهارم انقلاب و با استناد به فرموده ایشان که دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه پیشرفت وعدالت است افزود: در آستانه ورود به دهه چهارم، علی رغم توطئه ها و تحلیل های بدخواهان و زورگویان این انقلاب همچنان پویاتر و سرزنده تر مسیر خود را ادامه داده وعطرو بوی امام راحل مشام تمام عدالتخواهان و ملت های آزاد جهان را نوازش می دهد.
" مهران اژدرپور" وظایف همه به ویژه جوانان را در راستای تحقق آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سنگین برشمرد و انگیزه و عزم جدی را لازمه عمل به وظایف دانست.
در ادامه این نشست مشاور عالی استاندار با اشاره به اوضاع و شرایط جهان و داخل کشور در تمامی زمینه های اقتصادی وسیاسی گفت: در حوزه فرهنگ و سیاست تغییرات بسیاری در سطح جهان در حال شکل گیری است.
وی با تاکید بر تغییر وضعیت در مناسبت های جهانی بر علیه استکبار و نیز تغییر گفتمان در درون کشور و بازگشت آن به سمت گفتمان امام وارزش های انقلاب را از عمده تغییرات جاری دانست وافزود: مجموعه شرایط جهانی ومنطقه ای برای یک جهش بزرگ به سمت ارزش های انقلاب اسلامی وگفتمان ونظام اسلامی مهیا است وبرای دستیابی به آن سور ونشاط جوانی نیاز اصلی است.
" دشتی" با تاکید بر مدیریت مبتنی بر اندیشه جوان با انجام کار موثر وهم چنین حفظ ارزش ها را از شرایط لازمحال حاضر برشمرد واندیشه پویا و شور جوانی را راهگشا دانست.
گفتنی است پررنگ تر برگزار شدن با زدید از کارخانجات و مراکز تولیدی و صنعتی، تعامل گسترده تر با مدیران، پیگیری برای اجرایی شدن طرح های کارگروه ها، استفاده از نظریات جوانان در بحث اصلاح الگوی مصرف وتهیه شیوه نامه اجرایی ستاد و اصلاح الگوی مصرف توسط حوزه مشاوران جوان از مهمترین مصوبات این نشست بود.
لازم به ذکر است در پایان این نشست با حضور معاون پشتیبانی استانداراز آقایان بزرگر مشاور جوان فرماندار یزد، دهقانی زاده مشاور جوان فرماندار مهریز، عسگری مشاور جوان فرماندار صدوق، دهقانی مشاور جوان سازمان میراث فرهنگی وگردشگری، حسینی بغداد آبادی مشاور جوا ن پارک علم وفن آوری، خلیلی مشاور جوان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، لبافیان مشاور جوا ن اداره کل راه وترابری، دانشگر مشاور جوان معاون عمرانی استاندار، بقال زاده مشاور جوان شرکت آب وفاضلاب استان و الهام بلدی مشاور جوان اداره کل محیط زیست با اهدا لوح تقدیر به امضا استاندار یزد تقدیر شد.

یزدفردا