زمان : 12 Dey 1399 - 21:18
شناسه : 163257
بازدید : 6008
فرماندار یزد با سیل زدگان ابرکوه دیدار کرد فرماندار یزد با سیل زدگان ابرکوه دیدار کرد فرماندار یزد با هیئت همراه در سفر به شهرستان ابرکوه از نزدیک با آسیب دیدگان از سیل یک ماه پیش ابرکوه دیدار و گفتگو کردند و در نشستی راهکارهای حل مشکلات مردم را بررسی کردند.

یزدفردا: نشست تصمیم گیری برای حمایت از آسیب دیدگان حادثه سیل ۱۶ آذر ابرکوه که با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار یزد، رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف استان یزد، رؤسای اتحادیه اصناف چوب، مصالح ساختمانی، عمده فروشان مواد غذایی، صنف فخّار و مسئولینی از شهرستان ابرکوه تشکیل شد.

 امام جمعه شهرستان ابرکوه با گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق با ولایت، یاد شهید سلیمانی را گرامی داشت و از استاندار، آیت الله ناصری، فرماندار یزد، مسئولان ستاد عتبات و همه کسانی که با مردم رنج کشیده شهرستان ابراز همدردی کردند، تشکّر و قدردانی کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: متعاقب توصیه‌های نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و پیگیری استاندار محترم به زودی یک متر به سطح خاکریز سدّ رحیم‌آباد در طول ۶۰۰ متر افزوده خواهد شد و با رایزنی سردار فلاح زاده با آقای نجار از وزارت کشور مبلغی برای بهسازی آب بندهای موجود قول داده شد و مقرر شد که بنیاد برکت خسارت ناشی از دام‌های تلف شده دامداران را جبران نماید . 

 امام جمعه ابرکوه افزود: طی روزهای آینده مقرر شده ماشین آلات که در اختیار قرارگاه خاتم الانبیاء و بخش هایی هم از استان در اختیار قرار می گیرد که کار افزایش گوراب ها و استحکام بخشی و بهسازی آب بندها و اصلاح جاده‌های روستایی و بین مزارع را انجام دهند و در این خصوص جهاد پیگیر خواهد بود . 

در پایان سفر فرماندار یزد و هیئت همراه مقرّر شد تمام نیازهای آسیب‌دیدگان به اصناف استان اعلام شود تا نسبت به تأمین آن اقدام شود و وسایل برقی آسیب دیده نیز رایگان تعمیر و تحویل داده شود.