زمان : 10 Dey 1399 - 17:19
شناسه : 163187
بازدید : 4213
ذبح چهار هزار قربانی به نیت ۴۰۰۰ شهید استان یزد آغاز شد ذبح چهار هزار قربانی به نیت ۴۰۰۰ شهید استان یزد آغاز شد با حضور رییس سازمان بسیج کشور ذبح چهار هزار قربانی به نیت چهار هزار شهید استان یزد روز چهارشنبه در کشتارگاه صنعتی شهرستان مهریز آغاز شد.

یزدفردا: در این برنامه که جمعی از مسوولان استان  حضور داشتند فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: چهار هزار قربانی تا اسفندماه امسال در استان ذبح و میان آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

سرتیپ رضا پورشمسی با قدردانی از همکاری خیران و مردم نوعدوست در انجام این برنامه افزود: ذبح این تعداد گوسفند و توزیع گوشت آنها میان نیازمندان به یاد چهار هزار شهید استان انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: گوشت‌های  قربانی در قالب بسته‌های یک کیلویی میان هشت هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در یزد و تمامی مناطق استان و روستاها با همکاری بسیج توزیع خواهد شد.

همچنین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مرحله اول کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان با اهدای بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند با همکاری خیران انجام شد.

سرتیپ غلامرضا سلیمانی با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته‌ها در ماه‌های ذی‌الحجه و محرم و صفر ادامه داد: مرحله سوم کمک مومنانه از ۱۷ ربیع الاول آغاز شده و تا پایان سال‌جاری  ادامه دارد.

وی تصریح کرد:  یزد در سال‌جاری از استان‌های برجسته در امر مواسات و کمک‌های مومنانه بوده و امیدواریم این سنت حسنه الگوی همه مناطق کشور باشد.