زمان : 28 Farvardin 1388 - 00:03
شناسه : 16315
بازدید : 3831
کروبی با برنامه ای مشخص و کامل برای تغییر وارد میدان شده است . کروبی با برنامه ای مشخص و کامل برای تغییر وارد میدان شده است .

یزدفردا "اولین جلسه ستاد انتخاباتی کروبی در دفتر حزب اعتماد ملی یزد با حضور فعالان حزب وستاد تشکیل شد واین ستاد فعالیت خود را به منظور حمایت ازکاندیدای خود به طور رسمی آغازکرد.
در این جلسه حمیدرضا کارگر رئیس حزب اعتمادملی یزد بااشاره به شرایط حساس کشور گفت :با توجه به حرکت محافظه کارانه ای که در بین مدیران اصلاح طلبان استان برای مشخص شدن یک کاندیدای خاص سراغ داریم پذیرفتن ریاست ستاد انتخاباتی کروبی توسط مهندس شرافت کار شجاعانه ای بوده است.
عضوشورای مرکزی حزب اعتمادملی ادامه داد:ضمن اینکه از حداکثر ظرفیت نیروهای فعال حزبی ، سیاسی واجتماعی استان استفاده خواهد شد تصمیم شورای مرکزی به تعیین رئیس ستاد انتخاباتی ازبین اشخاص غیر حزبی است .
وی بیان کرد:با توجه به اینکه دیگر فرصتی برای از دست دادن نداریم باید تمام تلاش خود را برای جذب حتی یک رأی در هر نقطه ای از استان به کار بگیریم.
حمیدرضا کارگر تصریح کرد:باتوجه به تجربه های دوره های گذشته به دست آمده ،نظرسنجی ها وحمایت پرطمطراق گروههاوجناح ها تأثیر زیادی بر آراء مردم ایران ندارد و حضور و ارتباط مستقیم با توده مردم رمز موفقیت ستاد خواهد بود.
رئیس حزب اعتمادملی یزد گفت:اولویت اصلی رأی آوردن کروبی است ضمن اینکه نیم نگاهی هم به فعالیتهای حزبی خودمان هم خواهیم داشت.
عضوشورای مرکزی حزب اعتمادملی ادامه داد:بنابر برنامه فعلی کروبی 4 خرداد ماه سفر یک روزه ای به استان یزد خواهند داشت وبا توجه به دعوت انجمن های دانشگاه حداکثر استفاده را خواهیم کرد.
در ادامه مهندس شرافت رئیس ستاد انتخاباتی کروبی در استان یزد گفت:انتخاب شدن یک رئیس جمهور برای بار دوم در جهان عرف و مرسوم است مگر در مواردی نادر که احتمال این استثناء در شرایط فعلی کشور کاملاً مشهود و عملی به نظر می رسد.
وی ادامه داد:تلاش داریم با مجموعه ستاد مهندس موسوی هماهنگ شویم تا با کمک هم پیروزی اصلاح طلبان را رقم بزنیم.
مهندس شرافت اظهار داشت:کروبی هندوانه نبریده نیست وبا برنامه های مشخص و کامل برای تغییروارد میدان شده است.

یزدفردا