زمان : 27 Farvardin 1388 - 23:13
شناسه : 16307
بازدید : 2704
 انجمن دوستداران و حافظان خشت خام از كليه تلاشگرانی كه در نوروز 88 مردم را از خدمات خود بهره مند نمودند سپاسگذاري و تشكر نمود انجمن دوستداران و حافظان خشت خام از كليه تلاشگرانی كه در نوروز 88 مردم را از خدمات خود بهره مند نمودند سپاسگذاري و تشكر نمود

یزدفردا "انجمن دوستداران و حافظان خشت خام: بوسه تشكر بر تلاشگراني كه بهار را در كنار خانواده بزرگ مردم ايران جشن گرفتند و خدمت خود را با انگيزه خاص ارائه نمودند.
انجمن دوستداران و حافظان خشت خام : ضمن خسته نباشيد به كليه تلاشگران و زحمت كشاني را كه در شيفت كاري و غير كاري در بهار و نوروز 88 مردم را از خدمات خود بهره مند نمودند سپاسگذاري و تشكر نمود .

اين انجمن در پيام و تشكر خود آورده است : در ايام نوروز و لحظات ارزشمندش كه براي همه ما ايرانيان و اهميت خاص دارد تا در كنار خانواده هاي خود باشيم و در ايام نوروز به گردش و ديد و بازديد از اقوام بپردازيم برخي به خاطر ضرورت كاري و خدمت با مردم مسافرين نوروزي همراه هستند .

در اين ايام عزيزاني مشغول خدمت در : اورژانس- مراكز بهداشتي و درماني- پليس- شهرداري – سازمان ميراث فرهنگي- راهنمايان گردشگري- آتش نشاني – هلال احمر- خدمات شهري – راهنمائي و رانندگي- راه داري- مراكز اقامتي- آموزش و پرورش- پرستاران و پزشكان به جاي در كنار خانواده خود در كنار خانواده بزرگ مردم ايران به ارائه خدمت و تسهيلات مي پردازند كه ذكر نام برخي تلاشگران گمنام با عذر خواهي از قلم افتاده باشد.

قطعاً مي بايد بر شرفشان - بزرگواري و خدمت آن واژه سپاس را هديه نمود و از ايثار شان كه هيچ پاداش مادي و اضافه كاري را سزا نيست درود فرستاد.

یزدفردا