زمان : 04 Dey 1399 - 23:51
شناسه : 163009
بازدید : 9876
رکورد زنی بافقی ها در رعایت الزامات بهداشتی در سطح استان یزد رکورد زنی بافقی ها در رعایت الزامات بهداشتی در سطح استان یزد فرماندار بافق از ثبت رکورد 96 درصدی وضعیت رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در پیامی از مردم فهیم شهرستان بافق به دلیل کسب بالاترین درصد رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

در پیام "سید مهدی طلایی مقدم" آمده است:

مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل

بار دیگر به همت مردم شهرستان بافق وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی و الزامات سلامت محیط و کار، باعث شد با ثبت رکورد 96 درصدی وضعیت رعایت مسائل بهداشتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان بار دیگر پیشتاز استان یزد باشد.

بدینوسیله از همراهی و مساعدت مردم فهیم، ادارات، اصناف و شرکت های معدنی و صنعتی شهرستان بافق به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم تا با رعایت جدی اصول بهداشتی از سوی مردم و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان، شاهد ادامه کاهش آمارهای مبتلایان این بحران باشیم.

در پایان بر خود لازم میدانم از خدمات مدافعان سلامت و اقدامات ارزشمند، ستودنی و بی‌نظیری که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان در دوران بیماری کرونا انجام دادند، تشکر و قدردانی نمایم.

 

سید مهدی طلایی مقدم

فرماندار شهرستان بافق