زمان : 24 Farvardin 1388 - 20:48
شناسه : 16252
بازدید : 3038
چهارمین نشست راه اندازی شبکه  شفا(شبکه فعالین ازدواج)  در یزد تشکیل شد چهارمین نشست راه اندازی شبکه شفا(شبکه فعالین ازدواج) در یزد تشکیل شد

یزدفردا "چهارمین نشست راه اندازی شبکه فعالین ازدواج"شفا" با حضور تمامی اعضا درمحل سالن موحدین استانداری استان یزد برگزار شد.
دبیر این نشست با تبریک به مناسبت سال جدید و با اشاره به این که موضوع اصلی این نشست بحث را ه اندازی شبکه "شفا" می باشد گفت: این شبکه سال گذشته برای نخستین بار در استان اصفهان افتتاح شد.
وی افزود: از این پس این طرح به صورت مشترک بین کلیه استان های کشور اجرا خواهد شد وکلیه فعالین حوزه ازدواج به صورت مردمی وغیردولتی فعال هستند که ازطریق این شبکه سراسری به یکدیگر مرتبط می شوند.
" محمد شریفی" افزود: این شبکه دارای 11 بخش با برنامه های آموزش، مشاوره، سخنرانی، کتاب، تولیدات فرهنگی، مطبوعات،it، رسانه، همایش، تسهیلات وهمسریابی می باشد که استان اصفهان در هر 11 بخش فعال و دیگر استان های کشوردر 5 بخش کتاب، سخنرانی، مشاوره، تسهیلات، همسر یابی فعال می باشند.
وی از راه اندازی شبکه شفا وفعال شدن تمامی بخش های آن در استان یزد اظهار خرسندی کرد و افزود: امیدواریم اعضای این شبکه در استان یزد بتوانند با خلاقیت هرچه تمام تر و با ارائه راهکارهای مناسب به کار خود ادامه دهند.
گفتنی است اختصاص یافتن به شبکه شفا به تفکیک هربخش، سایت پیگیری های اولیه برای راه اندازی شبکه شفا در استان، بازدید یک روزه اعضا از شبکه شفای استان یزد و پیگیری و راه اندازی مرکز مشاوره رایگان زیر نظر شبکه "شفا" از مهمترین مصوبات این نشست بود.

یزدفردا