زمان : 24 Farvardin 1388 - 20:12
شناسه : 16251
بازدید : 7011
دبیر شبکه شفا(شبکه فعالین ازدواج ) در یزد: یزد دومین استانی که به طور رسمی در11 بخش این شبکه فعال شد دبیر شبکه شفا(شبکه فعالین ازدواج ) در یزد: یزد دومین استانی که به طور رسمی در11 بخش این شبکه فعال شد

یزدفردا ""محمد شریفی" از راه اندازی شبکه فعالین ازدواج" شفا" در استان یزد خبر داد و گفت: استان یزد دومین استانی است که به طور رسمی در 11 بخش این شبکه فعال شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان یزد، محمد شریفی با اظهار خرسندی از راه اندازی این شبکه در استان یزد گفت:. با توجه به لزوم انجام فعالیت جامع وهدفمند در حوزه ازدواج وجلوگیری از بروز فعالیت های غیر ضروری و بعضا ً موازی در این زمینه طرح شبکه فعالین ازدواج در استان ها ضروری به نظر می رسد.
" محمد شریفی" هدف از راه اندازی این شبکه سراسری را پیگیری فعالیت های مرتبط با ازدواج جوانان به صورت هماهنگ برشمرد و گفت: ارتباط به روز وهدفمند فعالین فرهنگی ازدواج استان ها به یکدیگر از طریق این شبکه از دیگر اهداف است..
وی رفع دغدغه ازدواج جوانان در طول برنامه چهارم توسعه ، برقراری نظام مدیریت عالیه مشخص در حوزه جوانان، شناسایی فعالین فرهنگی ازدواج استان ها، فراهم نمودن زمینه دسترسی آسان جوانان به ازدواج و ایجاد بسترها ی پایدار برای تسهیل ازدواج موفق را از دیگر اهداف این شبکه برشمرد.
کارشناس ازدواج سازمان جوانان یزد با اشاره به این که تاکنون چند نشست با حضور اعضا این شبکه در استان یزد برگزار شده است افزود: اعضای این شبکه که از فعالان فرهنگی، مشاورین جوان دستگاه ها و فرمانداری ها هستند بر اساس میزان تخصص و فعال بودن در دو زمینه ازدواج و هم چنین موضوع فعالیت خود در این شبکه انتخاب شده اند.
دبیر این شبکه در استان یزد با تاکید بر این که این طرح به صورت مشترک بین کلیه استان های کشور اجرا خواهد شد افزود: کلیه فعالین حوزه ازدواج به صورت مردمی وغیردولتی فعال هستند و ازطریق این شبکه سراسری به یکدیگر مرتبط می شوند .
" محمد شریفی"گفت: این شبکه دارای 11 بخش با برنامه های آموزش، مشاوره، سخنرانی، کتاب، تولیدات فرهنگی، مطبوعات،IT، رسانه، همایش، تسهیلات وهمسریابی می باشد که اصفهان نخستین استان ویزد دومین استانی هستند که در هر 11 بخش فعال می باشند.
.گفتنی است واژه" شفا" مخفف کلمه شبکه فعالین ازدواج است.