زمان : 24 Farvardin 1388 - 00:24
شناسه : 16248
بازدید : 2801
نخستین جلسه شورای سلامت شهرستان مهریز در سال اصلاح الگوی مصرف تشکیل شد نخستین جلسه شورای سلامت شهرستان مهریز در سال اصلاح الگوی مصرف تشکیل شد

زارع خبرنگاریزدفردا "در این جلسه دکتر شریفی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز در گزارشی گفت : در سال گذشته بیش از 100 طرح و برنامه بهداشتی درمانی در این شهرستان اجرا شده است.

وی گفت : عمده ترین این طرح ها اجرای پروژه های بهداشتی درمانی ، اجرای طرح های کاهش سوء تغذیه ، طرح آهن یاری دختران دبیرستانها ، طرح بهسازی کارگاههای قالیبافی و طرح بیماری فشار خون و دیابت و واکسیناسیون متولدین 1370 بر علیه هپاتیت B می باشد.

محسن زاده مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز هم در گزارشی گفت : خیرین در احداث بخشهای قلب و CCU ، مرکز پلی کلینیک تخصصی ، دیالیز و تجهیز بیمارستان افزون بر 10 میلیارد ریال کمک کرده اند.

احمدعلی زارعزاده فرماندار شهرستان مهریز نیز با گرامیداشت سال اصلاح الگوی مصرف ، به آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت : اعتیاد ، تصادفات ، بیماریهای قلب و عروق و دیابت مهمترین عوامل مرگ و میر است.

وی ارتقاء سطح فرهنگی و بالابردن آگاهی های آحاد مختلف مردم توجه به بهداشت و موازین شرعی را از اموری دانست که باید در جهت مقابله با آسیبهای اجتماعی به آنها توجه نمود.

در پایان به خیرین عرصه بهداشت و درمان و اعضای شورای سلامت لوح سپاس اهدا شد.

یزدفردا